هواشناسی پیش‌بینی کرد:

جاده چالوس یخ می‌ زند

هواشناسی استان البرز با توجه به استقرار جوی پایدار در منطقه البرز مرکزی برای استان غبار محلی، افزایش آلاینده‌ها و یخبندان شبانگاهی در محورهای کوهستانی را پیش‌بینی کرد.
کد خبر: ۱۱۸۲۲۸۰
جاده چالوس یخ می‌ زند

به گزارش جام جم آنلاین از مهر ، منصور رحمانیان ضمن تشریح وضعیت جوی استان، اظهار کرد: بررسی آخرین الگوهای هواشناسی حکایت از استقرار جوی پایدار در منطقه البرز مرکزی دارد.

مدیرکل هواشناسی استان البرز به پی آمدهای استقرار جو پایدار در منطقه اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی‌ها حکایت از آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و افزایش آلاینده‌ها دارد.

وی با تأکید بر وقوع یخبندان شبانگاهی در ارتفاعات و محورهای کوهستانی استان، گفت: کمینه دمای هوای امروز شهرستان طالقان منفی ۶ درجه سانتی‌گراد است.

رحمانیان کیفیت هوای شهرهای هشتگرد، فردیس و اشتهارد را ناسالم برای گروه‌های حساس اعلام کرد و گفت: کیفیت هوای شهرستان‌های نظرآباد و طالقان در وضعیت سالم قرار دارد.

دمای هوای دیزین به منفی ۷ درجه رسید

مدیرکل هواشناسی استان البرز برای شهرستان‌های استان در هنگام شب افزایش ابر را پیش‌بینی کرد و گفت: در حال حاضر دمای هوای دیزین به منفی ۷ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

رحمانیان در ادامه به وضعیت جوی محور کوهستانی و برف‌گیر کرج - چالوس اشاره کرد و گفت: بیشینه سرعت باد در این محور ۲۵ کیلومتر بر ساعت گزارش می‌شود.

وی اضافه کرد: اسمان در محور کرج - چالوس ابری همراه با افزایش ابر خواهد بود، همچنین وقوع یخبندان شبانگاهی نیز پیش‌بینی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها