معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ارسال تقدیرنامه‌ای از مدیر مسئول روزنامه جام جم برای انتشار گزارشی با تیتر «طلبه‌ های نارنجی‌ پوش؛ آنچه برای خود می‌پسندید» قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۱۸۰۹۶۶
تجلیل معاونت مطبوعاتی از روزنامه جام جم

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، روزنامه سراسری جام جم در اقدامی قابل توجه فعالیت جهادی و اجتماعی بیش از ۷۰ تن از طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام رضا(ع) واقع در شهرستان گناباد را که در حرکتی خودجوش، یک شب را برای کمک به حفظ محیط زیست و پاکیزگی سطح شهر، به جای پاکبانان زحمتکش شهرداری، به نظافت شهر پرداختند؛ مورد توجه قرار داد و ضمن انتشار آن به عنوان تیتر یک این روزنامه، گزارشی مفصل از آن منتشر کرد.

بنا بر این گزارش، طلاب با این حرکت جهادی، ضمن کمک به پاکیزگی محیط زیست، تلاش کردند که نارنجی پوشان خستگی ناپذیر، یک شب را در جمع خانواده های خود باشند و طلاب، به عنوان جایگزین آنها در جمع آوری زباله و رُفت وروب سطح شهر همکاری کنند.

روزنامه «جام جم» ضمن انتشار گزارشی از فعالیت این عزیزان، مصاحبه هایی نیز با برخی از این طلاب و فضلا انجام داد.

پس از انتشار این گزارش، «محمد سلطانی‌فر» معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این گزارش را به عنوان بهترین محتوای رسانه‌های کشور در روز شنبه انتخاب کرد و با ارسال لوحی از «سید علیرضا شریفی» مدیر مسئول روزنامه جام جم قدر دانی کرده است.

در این تقدیرنامه آمده است که حرفه‌ای بودن در رسانه‌های داخلی باعث افزایش اعتماد مخاطبان و ژرفابخشی به ارتباط میان رسانه و مردم می‌شود، در همین حال رعایت اصول حرفه‌ای روزنامه‌نگاری به تقویت مرجعیت رسانه‌های کشور منجر خواهد شد.

بر همین پایه، با تشکر از شما به خاطر انتشار تیترهای «طلبه‌های نارنجی‌پوش» و «آنچه برای خود می‌پسندید...» در آن روزنامه وزین؛ رسانه شما به عنوان حرفه‌ای امروز انتخاب گردید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها