در اولین بازی این هفته، لیورپول توانست با دو گل مقابل وولورهمپتون به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرد. محمد صلاح با زدن یکی از گل‌ها توانست در شش بازی گذشته مقابل تیم‌های صعود کرده به لیگ برتر، گلزنی کند.
کد خبر: ۱۱۸۰۸۵۴

پیر امریک اوبامیانگ یکی از بازیکنان تاثیرگذار این فصل آرسنال است و در شب پیروزی 3 بر یک آرسنال مقابل برنلی، توانست بیست و دومین گل خود در 31 بازی‌اش در لیگ برتر را به ثمر برساند. پیش از او تیری آنری بود که در این تعداد بازی موفق به زدن 17 گل شده بود.

در اولین پیروزی سولسشر در منچستر یونایتد با نتیجه 5 بر یک مقابل کاردیف، آنتونی مارسیال توانست در صدمین بازی‌اش در لیگ جزیره موفق به گلزنی بشود. او بعد از اریک کانتونا، مایکل سیلوستره و پاتریس اورا، چهارمین فرانسوی است که به این رکورد می‌رسد.

هری کین با زدن دو گل در شب پیروزی 6 بر 2 تاتنهام مقابل اورتون، توانست با یک رکورد مایکل اوون برابری کند. او در چهار بازی قبلی خود مقابل اورتون موفق شده حداقل دو گل به ثمر برساند. اوون این رکورد را مقابل نیوکاسل داشت.

در شب شکست غیرمنتظره چلسی در خانه خود مقابل لسترسیتی، جیمی واردی توانست زننده تنها گل این بازی باشد. او با زدن این گل نشان داد که تبحر بالایی در زدن گل به تیم‌های بالای جدول دارد. این در واقع سیزدهمین گل واردی در 15 بازی مقابل تیم‌های بالای جدول بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها