رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت راه‌های کشور را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۷۹۱۲۲
جاده های 8 استان برفی و بارانی است

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو با ایسنا در مورد آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: در اکثر محورهای استان آذربایجان شرقی، محورهای خلخال، اسالم، اردبیل و سراب در استان اردبیل، محورهای شهمیرزاد - کیاسر در استان سمنان، ارتفاعات محورهای هراز و کندوان در استان مازندران بارش برف گزارش شده است.

وی با اشاره به بارش باران در اکثر محورهای استان گیلان و مازندران اظهار کرد: همچنین در محورهای خدابنده - همدان و خدابنده - ابهر در استان زنجان و محورهای بندرعباس- لنگه در استان هرمزگان نیز بارش باران گزارش شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به مه گرفتگی همراه با کاهش دید در اکثر محورهای استان خوزستان تصریح کرد: در محور سردشت- مهاباد در استان آذربایجان غربی، محورهای ایلام - دهلران، ایلام - اندیمشک و ایلام - مهران در استان ایلام، محورهای محورهای سنندج - دیواندره و سنندج - مریوان در استان کردستان و محورهای همدان - اسدآباد در استان همدان نیز مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

به گفته سرهنگ رحمانی، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور در خاتمه با تاکید بر لزوم همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد در محورهای مواصلاتی به رانندگان توصیه کرد که سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها