احتمالا شما هم تبلیغات و بیلبوردهای حراجمعه (حراجِ جمعه) و بلک‌ فرایدی(Black Friday) را روی در و دیوار شهر و کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی و مجازی دیده‌اید. یکی از استارت‌آپ‌های اینترنتی که بعضا به نام فروشگاه اینترنتی هم از آن یاد می‌شود برای طرح بلک فرایدی خودش یک تیزر تبلیغاتی ساخته که بگویی نگویی نمی‌شود بی‌خیال از کنارش رد شد.
کد خبر: ۱۱۷۷۸۵۹

حالا اینکه بعضی از این بنگاههای اقتصادی میخواهند برای کار خودشان دست به تولید تیزرهای تبلیغاتی بزنند مشکلی نیست اما اینکه برای نفوذ بیشتر فعالیتهای اقتصادی خودشان بعضا از مفاهیم فرهنگی و خانوادگی و اجتماعی مایه بگذارند آن وقت است که بچههای فرهنگی جامجم سر و کلهشان پیدا میشود. همین تیزر هم باعث شد که آذر مهاجر خبرنگار کاربلد فرهنگی برود سراغ بامیلوییها و راجع به این تیزر و حرف و حدیثها و حواشی تبلیغاتی جمعه سیاه یا همان Black Friday با آنها گپ بزند. گفتوگوی جذاب مهاجر را از همین صفحه شروع کرده و بقیهاش را هم در صفحه 11 بخوانید.

بچههایی سینمایی گروه یا به عبارت دقیقتر، ساناز قنبری خبرنگار پرتلاش سینمایی گروه، چند وقت قبل بعد از مدتی پیگیری یک گفتوگوی تفصیلی با مدیرعامل موسسه سینماشهر ترتیب داد. قنبری امروز این گفتوگوی مفصل و تخصصیاش را تنظیم کرده و به صفحه سینما آورده است. اگر طالب این هستید که بدانید این آقای مدیرعامل چه اهمیتی دارد باید خدمت شما عرض کنیم که وظیفه تعمیر و پشتیبانی و تجهیز سالنهای سینما را برعهده دارد. حالا گوشی دستتان آمد که این آقای مدیرعامل بر چه صندلی مهمی تکیه زده. بچههای سینمایی ما با جزئیات بسیاری رفته سراغ اینکه ببینند وضعیت نوسازی و ساخت سالنهای سینمایی جدید به چه شکلی است و به کجا رسیده و آیا فقط محدود به تهران است یا نه. خلاصه که اگر طالب خواندن جزئیات این قضیه هستید فیالمجلس بروید سراغ مصاحبه صفحه بعد و یک وقت مبسوط برایش کنار بگذارید.

صفحه سینمای جهان و کیکاوس زیاری هم مثل همیشه با دست پر به روزنامه آمده. زیاری در صفحه 12 امروز یک گزارش بامزه نوشته از شایعه جدیدی که بر مبنای ان قرار است نسخه تلویزیونی جک ریچر هم تولید شود. این وسط بعضیها هم وارد حرف و حدیثهای صد من یک غاز و خالهزنکی شدهاند که تام کروز برای ایفای نقش شخصیت محوری سینمایی این رمان مناسب نبوده و استاد برای این نقش کوتاهقد است و از این حرفها. اوضاع آنقدر قمر در عقرب شده که طرفداران نسخه ادبیات و رمان ریچر رسما شاکی شدهاند که این چه وضعش است و چرا بازیگر بلندقدتری برای یک شخصیت بزن بهادر انتخاب شده و چه و چه و چه. الغرض اگر طالب اطلاع از جزئیات این حرفها هستید ورق بزنید و بروید صفحه 12.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها