مدیران یک شرکت خصوصی در چین که با روشی عجیب اقدام به تنبیه کارمندان خود کرده بودند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۷۶۴۳۱

به گزارش تابناک، سه مدیر این شرکت خصوصی در منطقه «زونیای» که کارمندان خود را مجبور به خوردن سوسک کرده بودند توسط پلیس بازداشت شدند. این کارمندان به دلیل کمکاری در فروش از سوی مدیران شرکت تنبیه شده بودند.

در این ویدئو یک کارمند زن کمربندی در دست دارد و در حال زدن کارمندان خاطی است. در پایان ویدئو کارمندان در حالی که مجبور به خوردن و قورت دادن سوسک هستند، دیده میشوند. ظاهرا بازداشت مدیران این شرکت پس از آن اتفاق افتاد که یکی از کارمندان به صورت مخفیانه اقدام به تهیه یک ویدئو و انتشار آن در یکی از شبکههای اجتماعی کرد. همچنین پیامکی که از طرف یکی از مدیران شرکت به کارمندان ارسال شده بود در یکی از روزنامههای محلی با نام «زونیای یائوون» منتشر شد.

در این پیامک هشداردهنده آمده بود: «اگر آمار فروش در پایان ماه رضایتبخش نباشد هریک از شما به دلیل کمکاری مجبور به خوردن سوسک خواهید شد.» پس از انتشار گسترده این ویدئو و خبر، پلیس چین وارد عمل شد و اقدام به بازداشت مدیران شرکت کرد. انتشار این خبر موجب حیرت و وحشت کاربران شبکههای اجتماعی در چین شد. بنا بر بیانیه پلیس محلی چین پس از برگزاری دادگاه از سه مدیر بازداشتشده، دو مدیر این شرکت به تحمل ده روز زندان و همچنین نفر سوم به تحمل پنج روز زندان محکوم شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها