زمان زیادی تا پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر باقی نمانده است و استقلالی‌ها از همین حالا به فکر آن هستند تا برای نیم فصل دوم خود را تقویت کنند. این باشگاه از همین حالا عزم خود را جزم کرده تا بتواند با خریدهای جدید مشکلاتش را برطرف کند.
کد خبر: ۱۱۷۵۶۸۲

به گزارش جامجم، سرمربی آلمانی از همین حالا لیست خروجیهای استقلال را مشخص کرده و شنیده میشود خسرو حیدری مدافع راست با تجربه این تیم، یکی از بازیکنانی است که باید باشگاه را ترک کند. خسرو هر چند امسال نسبت به سالهای گذشته مصدومیت کمتری داشت ولی به هر حال آسیب دید و چند بازی استقلال را از دست داد. انتقادهای هواداران هم به این بازیکن کم نبوده و این مسائل دست به دست هم داده تا وینفرد شفر قید خسرو را بزند و او را در لیست فروش قرار دهد. در فهرست این مربی نام دیگری هم دیده میشود؛ روزبه چشمی!

بیشک اگر هر مربی دیگری جای شفر بود این کار را نمیکرد ولی ظاهرا او قصد داشته با این کار به روزبه نشان دهد قدرت دارد. ماجرای چشمی و استقلال این روزها پیچیدهتر از هر زمان دیگری است. او اخیرا توسط شفر اخراج شد. البته روزبه تنها نبود و فرشید اسماعیلی هم موقتا از تیم کنار گذاشته شد. ظاهرا زمینه برای بازگشت فرشید مهیا شده ولی روزبه چشمی ساز جدایی از باشگاه را کوک کرده است. این بازیکن با پیشنهاد تازهای از قطر روبهرو شده و به استقلالیها پیغام داده که میخواهد جدا شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها