امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی کیفیت زندگی مردم نیز تغییر کرده و تکنولوژی در تمام ابعاد زندگی وارد شده و کلیه امور را تحت تاثیر خودش قرار داده . در تمام مسائل سعی بر این بوده تا از تکنولوژی به نحوی استفاده شود تا کیفیت زندگی را بهتر کند و مشکلات را برطرف کند.
کد خبر: ۱۱۷۴۴۲۳
چرا این روز ها داشتن یک وب سایت و اپلیکیشن برای موفقیت کسب و کار مهم است؟

در این بین مدیریت کسب و کار ها نیز از این قائده مستثنی نبوده و دستخوش تغییرات فراوانی بوده ، طوری که طراحی سایت برای کسب و کار خود تبدیل به امری ضروری شده . اما با پیشرفت هر روزه تکنولوژی و وابستگی بیشتر مردم به اینترنت فعال بودن فقط یک وب سایت ، دیگه کافی نیست بلکه باید بر اساس درخواست مخاطبین خود پیش رفت.

همچنین با محبوبیت روز افزون گوشی های موبایل هوشمند و استفاده بیشتر مردم از موبایل برای رفع نیاز های روزمره خود نیاز به اپلیکیشن های موبایل برای توسعه کسب و کار خود و پاسخ به نیاز مخاطبین امری ضروری است .

اما نیازها ، به داشتن یک وب سایت و یک اپلیکیشن ختم نمی شود . طبق آخرین آمار بدست آمده بیش از یک میلیارد وب سایت در سراسر دنیا فعال می باشند همچنین بیش از 3 میلیون اپلیکیشن در مارکت های مختلف برای عرضه قرار داده شده است. حال مسئله این است چگونه بین این همه سایت و اپلیکیشن دیده شویم و مخاطب خود را پیدا کنیم.

طی سالهای اخیر شغلهای مختلفی برای این منظور ایجاد شده زیرا این یک فرآیند به نسبت پیچیده ای است و نیاز به تخصص دارد . شما برای داشتن یک وب سایت خوب نیازمند افرادی با تخصصهای مختلف هستید از جمله برنامه نویس Back-End ، برنامه نویس Front-End ، طراح و متخصص UI/UX همچنین برای ساخت اپلیکیشن نیاز به برنامه نویسی اندروید و برنامه نویس IOS می باشید که هر کدام از این شاخه ها نیازمند کار گروهی و مدیریت درست است .



اما باز هم کار به اینجا ختم نمی شود . بعد از طراحی سایت فروشگاهی و اپلیکیشن تازه شروع کار است زیرا این کد های زیبا حالا نیازمند پشتیبانی و نگهداری می باشند همچنین برای دیده شدن و جلب مخاطب باید از یک تیم دیجیتال مارکتینگ کمک گرفت . زیرا این تیم مارکتینگ است که بر اساس تحلیل بازار و تجربه خود ، استراتژی کسب و کار شما را مشخص کرده و مقدار سرمایه مورد نیاز را به شما اعلام میکند و بر اساس آنالیز داده ها ، برنامه های لازم جهت بازاریابی در حوزه دیجیتال را به شما معرفی می کند . که این موارد شامل فعالیت در شبکه های اجتماعی و راه اندازی کمپین های تبلیغاتی مختلف ، بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو ، استفاده از ظرفیت های گوگل برای تبلیغات کلیکی و نمایشی و ده ها مورد مختلف جهت برند سازی و آگاهی مخاطبان از برند کسب و کارمان می شود.

همه موارد ذکر شده در بالا نیازمند نیروی انسانی متخصص و پر انرژی می باشد به همراه مدیر توانمندی که بتواند اعضای این تیم را رهبری کند . اگر قرار باشد کلیه این فعالیتها را خود شما انجام دهید دیگر زمانی برای فعالیتهای کسب و کار خود ندارید . در این راستا شرکتهای مختلفی شکل گرفتند که کلیه این فعالیتها را برای شما انجام می دهند و شما با سپردن کار به این شرکتهای با تجربه در وقت و سرمایه خود صرفه جویی خواهید کرد.

مهم است که در انتخاب پیمانکار خود دقت لازم را داشته باشید زیرا شرکتهای زیادی وجود دارند که از بی اطلاعی افراد سوء استفاده کرده و با جلب اعتماد قرارداد هایی با قیمت های نجومی می بندند در صورتی که نه تخصص لازم و نه تجربه کافی برای انجام این کار دارند . در این صورت یا قادر به انجام پروژه نیستند و در نهایت شما با صرف وقت فراوان و تحمل ضرر مالی فرصت های خود را از دست می دهید و یا ممکن است این افراد بعد از قرارداد بستن با شما کار را به یک شرکت مادر تخصصی ارائه دهند که آنها با هزینه کمتر این پروژه را انجام می دهند و آن شخص فقط نقش یک دلال را دارد که در این صورت نیز شما مجبور به پرداخت پول بیشتر می شوید و همچین از مزیت پشتیبانی و مشاوره نیز محروم می شوید .

برای پیدا کردن شرکت تخصصی خوب باید حتما به آن شرکت مراجعه کنید و فضای کاری آنها و نیرو انسانی آنها را آنالیز کنید ، نمونه کارها و موفقیتهای آن شرکت را در پروژه های مختلف بررسی کنید و دستاورد ها و جایزه های مختلفی که آن شرکت داشته را مورد ارزیابی قرار دهید تا به نتیجه دلخواه برسید.

یکی از شرکتهای فعال در این زمینه کانون تابان شهر می باشد که در سال 1391 با سرمایه گذاری شخصی کار آفرین برتر جناب آقای خدایاری با هدف ایجاد رونق و اشتغال تاسیس گردیده و در این سالها با رویکرد استفاده از جوانان با استعداد و توانمند موفق به کسب موفقیتها و جوایز متعدد گردیده است. کانون تابان شهر با ایجاد عشق و علاقه به کار در میان نیروی انسانی خود و قرار دادن اصل شفافیت و صداقت در قرارداد های خود تمام سعی خود را داشته تا به شعار خود "ما رویاهای شما را به واقعیت می رسانیم" رنگ واقعیت بدهد.

کانون تابان شهر با رهبری جناب آقای خدایاری و استفاده از علم و دانش آقای دکتر امامیان به عنوان مدیر ارشد دپارتمان فناوری اطلاعات تابان شهر در این سالها کوشش خود را داشته تا به عنوان یک شرکت پیشرو و به روز در زمینه خدمات برنامه نویسی اپلیکیشن ، طراحی وب سایت ، خدمات دیجیتال مارکتینگ و مشاوره به کسب و کارهای اینترنتی خود را در بین شرکتهای فعال در این حوزه مطرح کند . تا آنجا که مسئولین و مقامهای بلند پایه را ترغیب به بازدید از مجموعه تابان شهر کرده . که از این جمله بازدید نماینده مجلس دهم جناب آقای حجت الا سلام خدری را می توان نام برد .



بسیاری از کارفرمایان بعد از مشاوره با کارشناسان تابان شهر دیدگاه خود را نسبت به فعالیت در حوزه کسب و کار اینترنتی تغییر می دهند و تصمیم به سرمایه گذاری های بسیار کلان و بلند مدت می گیرند .
شما با مراجعه به سایت کانون تابان شهر می توانید ده ها نمونه کار و جوایز و تقدیر نامه های این کانون را مشاهده کرده و بیشتر با تیم مهندسی تابان شهر آشنا شوید.

همانطور که ذکر شد در دنیای امروز فعالیت در حوزه دیجیتال و اینترنت برای موفقیت بیشتر کسب و کارمان امری ضروری است پس بهتر است کار را به کاردان سپرده تا در وقت و سرمایه خود صرفه جویی نماییم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها