هافبک برزیلی به پرسپولیس رسید

اعلام ترکیب تیم کاشیما آنتلرز +عکس

دیدار رفت تیم‌های فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن و پرسپولیس ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا با برتری نماینده شرق آسیا به پایان رسید تا کار شاگردان برانکو در بازی برگشت، سخت شود.
کد خبر: ۱۱۷۴۱۵۷
کاشیما 2 - پرسپولیس صفر /  کار شاگردان برانکو سخت شد

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، دیدار رفت هفدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۹:۳۰ دقیقه امروز شنبه بین تیم های کاشیما آنتلرز و پرسپولیس در ورزشگاه کاشیما آنتلرز آغاز شد.

پرسپولیس در این دیدار با ترکیب: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شایان مصلح، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، سیامک نعمتی، گادوین منشا و علی علیپور به میدان رفت.

کارت زرد: آبه(کاشیما)، سیامک نعمتی(پرسپولیس)

کارت قرمز: سیامک نعمتی

گل‌: لئو سیلوا(در دقیقه 58 برای کاشیما)، سرجینیهو(در دقیقه 70 برای کاشیما)

* دقیقه ۴ : شروع بازی با حملات کاشیما همراه بود اما در دقیقه چهارم بهترین فرصت نصیب پرسپولیس شد. ارسال رسن از جناح راست درون محوطه جریمه به علیپور رسید که این بازیکن توپ را به صورت بازیکن کاشیما زد تا طلایی ترین فرصت سرخ ها از بین برود.

* دقیقه ۶ : پرسپولیس از جناح چپ صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که این ضربه را نوراللهی مستقیم به سمت دروازه فرستاد که دروازه بان حریف توپ را به کرنر فرستاد. این ضربه یک بار دیگر هم تکرار شد و در یک رفت و برگشت توپ به ژاپنی ها رسید.

* دقیقه ۱۳ : کاشیما پس از دقایقی از زیر فشار پرسپولیس خارج شد و حملاتی را روی دروازه مهمان انجام داد که مدافعان سرخپوش اجازه خطرساز شدن به آنها ندادند.

* دقیقه ۲۰ : پرسپولیس روی حرکت بشار رسن صاحب یک ضربه ایستگاهی از جناح راست نزدیک به نقطه کرنر شد که ارسال همین بازیکن را مدافعان حریف برگرداند.

* دقیقه ۲۲: ورود یک تماشاگر با پرچم ایران به داخل زمین دقایقی در بازی توقف ایجاد کرد.

* دقیقه ۲۵: کاشیما صاحب بهترین فرصت خود برای باز کردن دروازه پرسپولیس شد اما توپ ارسالی با فاصله کمی از مقابل مهاجم حریف به بیرون رفت.

* دقیقه ۳۰ : کاشیما در این دقایق صاحب توپ و میدان بود و سعی کرد خودش را به دروازه مهمان ایرانی خود نزدیک کند اما دفاع کم اشتباه سرخپوشان اجازه فرصت سازی به این آنها را نداد. یک دقیقه بعد کاشیما صاحب یک موقعیت عالی درون محوطه جریمه شد که خلیل زاده خودش را مقابل توپ پرتاب کرد.

* دقیقه ۳۵: پرسپولیس صاحب یک ضربه کرنر شد که توپ را رسن روی دروازه ارسال کرد اما مدافعان حریف اجازه ایجاد موقعیت ندادند.

* دقیقه ۴۰ : پرسپولیس بعد از اینکه کمی رو به جلوتر بازی کرد، چند موقعیت را تا پشت محوطه جریمه کاشیما ایجاد کرد اما نتوانست موقعیت خطرناکی را به دست بیاورد.

* دقیقه ۴۵: بشار رسن که نمایش خوبی در نیمه اول داشت در مرکز زمین قصد مهار توپ را داشت که توسط بازیکن کاشیما متوقف شد و این ضربه خطا هم ثمری برای سرخپوشان نداشت.

نیمه نخست این دیدار با تساوی صفر بر صفر پایان یافت.

نیمه دوم دیدار تیم های پرسپولیس و کاشیما آغاز شد.

* دقیقه ۴۷: کاشیما پس از چند رفت و برگشت توپ در میانه میدان، ضد حمله ای را روی دروازه پرسپولیس طراحی کرد که تلاش آنها در محوطه جریمه راه به جایی نبرد و توپ با ضربه بازیکن این تیم از بالای دروازه به بیرون رفت.

* دقیقه ۵۵: حریف ژاپنی که فشارش را روی دروازه پرسپولیس زیاد کرده بود، توپ و میدان را در اختیار داشت اما دفاع منطفی شاگردان برانکو به آنها اجازه ایجاد موقعیت خطرناک نداد.

* دقیقه ۵۸: کاشیما روی حرکت خوب لئو سیلو به گل برتری رسید. در این دقیقه این بازیکن پس از یک - دو با بازیکن خودی به پشت محوطه جریمه رسید و با شوتی آرام و زمینی اما دقیق دروازه بیرانوند را باز کرد.

* دقیقه ۶۰: کاشیما در حالی به گل دوم رسید که مهاجم این تیم در موقعیت آفساید قرار داشت و داور این گل را مردود اعلام کرد. دو دقیقه بعد از این اتفاق سیامک نعمتی به خاطر خطا روی بازیکن کاشیما از داور کارت زرد دریافت کرد.

* دقیقه ۷۰: کاشیما که در نیمه دوم بهتر از نیمه اول بازی کرد، با استفاده از تعلل مدافعان پرسپولیس توسط سرجینیو به گل دوم دست پیدا کرد. در این صحنه نظم مدافعان پرسپولیس بهم خورد و ژاپنی ها به خوبی از این آشفتگی استفاده کردند. در همان دقیقه امید عالیشاه به جای نوراللهی وارد زمین شد.

* دقیقه ۷۸: ارسال از جناح چپ روی یک ضربه ایستگاهی را مدافعان پرسپولیس راهی کرنر کردند.

* دقیقه ۸۰ : تیم ژاپنی با اینکه دو گل به پرسپولیس زده بود اما پا پس نکشید و به حملات متعددش ادامه داد و صاحب موقعیت های خوبی هم شد. در این دقایق بازیکنان پرسپولیس در زمین خودشان به دفاع پرداختند.

* دقیقه ۸۵ : پرسپولیس تلاش زیادی کرد تا بتواند یکی از گل های خورده را جبران کند اما در خط حمله کم تعداد بود و معدود توپ هایی هم که به خط حمله می رسید توسط عالیشاه به هدر می رفت.

* دقیقه ۸۷: پاس در عمق علیپور برای منشا موقعیتی خطرناک برای پرسپولیس بود که داور آفساید اعلام کرد.

تیم کاشیما آنتلرز ژاپن با گلزنی بازیکنان برزیلیش موفق شد دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس را به نفع خود پایان دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها