وزیر ورزش و جوانان بعد از بازدید دو ساعته از ورزشگاه آزادی گفت: ۸۰ درصد از الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای رفع ایرادات این ورزشگاه انجام شده است.
کد خبر: ۱۱۷۳۵۱۴
۸۰ درصد الزامات AFC انجام شده است / حضور مقامات ارشد دولتی در فینال لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر بعد از بازدید از ورزشگاه آزادی گفت: بعد از موفقیت های خوب ورزش ایران در جام جهانی فوتبال، بازی های آسیایی، بازی های پاراآسیایی و المپیک جوانان، امیدوارم پرسپولیس، قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود تا به همراه مردم ایران در ورزشگاه آزادی جشن قهرمانی بگیریم.

سلطانی فر با تشکر از مدیریت و کارشناسان شرکت توسعه و مجموعه ورزشی آزادی تهران ادامه داد: با توجه به امکانات و شرایطی که لازم بود برای بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا فراهم شود و همچنین الزاماتی که AFC قرار داده بود و برخی فضاها، معابر و تجهیزات اضافه و بازسازی شود، در بازدید دو ساعته ای که داشتم، ۸۰ درصد آن محقق شده است و در فاصله ۱۲ روزی که تا فینال باقی مانده، انشاءالله بقیه موارد هم که بایستی انجام شود تا دو سه روز زودتر از بازی برگشت فینال، اقدامات و امکانات لازم هم تامین می شود.

وزیر ورزش در ادامه اظهار داشت: انشاءالله روز ۱۹ آبان همزمان با آغاز ماه ربیع الاول که با ولادت پیامبر گرامی اسلام همراه است، جشن پیروزی و قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم.

وی در پاسخ به سوال پیش بینی نتیجه دیدار فینال لیگ قهرمان آسیا اظهار داشت : پیش بینی من این است که در مجموع دو دیدار رفت و برگشت نماینده ایران پیروز و فاتح لیگ قهرمان آسیا می شود.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: تیم های ایرانی در این دوره بویژه پرسپولیس نشان داد که تا پایان نود دقیقه تلاش می کند و این ظرفیت را دارد که به امید خدا جام قهرمانی را کسب کند.

سلطانی فر همچنین در خصوص مهمانان خارجی بازی برگشت فینال در ورزشگاه آزادی گفت : بر اساس اطلاعی که فدراسیون و کنفدراسیون دادند باید ۲۵۰ نفر از مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا، یوفا و فیفا، روسای ٢٠ فدراسیون و نیز تعدادی از خبرنگاران خارجی حضور داشته باشند که تدابیر لازم را برای میزبانی و پذیرایی از مهمانان خارجی پیش بینی و اتخاذ کردیم. امیدواریم این مهمانان هم بتوانند در این پیروزی و جشن بزرگ و باشکوه مردم ایران سهیم باشند.

وی درباره حضور مقامات ارشد دولت و دعوت از رییس جمهور و معاون اول و وزرا برای تماشای بازی فینال گفت: این بازی یک اتفاق بسیار خوب ملی برای ورزش و مردم ایران است و تلاش می کنیم مقامات ارشد دولت و کشور برای تماشای این بازی به استادیوم بیایند.

تیم فوتبال پرسپولیس روزهای ۱۲ و ۱۹ آبان در فینال لیگ قهرمانان آسیا به ترتیب در ژاپن و تهران به مصاف تیم کاشیما آنتلرز می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها