زن جوان با اجیر کردن سه سارق مسلح، با حمله به مطب خواهرزاده‌اش، دستگاه لیزر یک میلیاردی را از آنجا سرقت کرد. متهم قصد داشت مطبی راه‌اندازی کند.
کد خبر: ۱۱۷۲۹۳۸

به گزارش جامجم، رسیدگی به این پرونده بهدنبال گزارش سرقت مسلحانه از یک مطب زیبایی پوست و مو در شهرک قدس تهران در دستورکار ماموران کلانتری 134 قرار گرفت. ماموران پس از حضور در محل سرقت، متوجه شدند سه مرد مسلح وارد مطب شده و با تهدید دو زن که در آنجا کار میکردند، یک دستگاه لیزر به ارزش یک میلیارد تومان را سرقت کردهاند.

یکی از زنان به ماموران گفت: سرقت در ساعت اولیه روز اتفاق افتاد و در آن زمان هنوز مراجعهکنندهای به مطب نیامده بود. آنها با ایجاد فضای رعب و وحشت، ما را به گوشهای از مطب برده و با سرقت دستگاه فرار کردند.

ماموران در ادامه دوربینهای مداربسته اطراف مطب را بررسی کرده و متوجه شدند دزدان مسلح با یک دستگاه پژو پارس سفید از محل فرار کردهاند. با بررسی پلاک خودرو، مالک آن به نام شهروز شناسایی شد. مرد 34 ساله از مجرمان سابقهدار است که به اتهام حمل 150 کیلو تریاک، 15 سال در زندان بوده است. متهم با دستور قضایی تحت تعقیب قرار گرفت و ماموران او را در اتوبان همت شناسایی و دستگیر کردند. شهروز در همان تحقیقات اولیه به ارتکاب سرقت با همدستی دو نفر از دوستانش اعتراف کرد و گفت: پس از آشنایی با زن 29 سالهای به نام نرگس، او از ما خواست که این سرقت را برایش انجام دهیم. ما هم با تهیه سلاح به مطب رفته و دستگاه لیزر را سرقت کردیم. ماموران با حضور در خانه شهروز، سلاح را کشف و سه متهم دیگر پرونده را هم دستگیر کردند. متهمان پس از انتقال به کلانتری به جرم خود اعتراف کردند. نرگس به ماموران گفت: مدیر مطب خواهرزادهام است که با هم رفت و آمد نداشتیم. میخواستم با سرقت دستگاه لیزر پوست، مطبی اجاره کنم و خودم در آنجا کارهای زیبایی پوست را انجام دهم که ناکام ماندم.

سرهنگ کیوان ظهیری، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در این باره به جامجم گفت: شاکی با مراجعه به کلانتری اعلام کرد از چهار متهم شکایت دارد و حاضر به گذشت نیست. پرونده این سرقت مسلحانه به دادسرا ارسال و دستگاه لیزر سرقتی هم از متهمان کشف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها