مراسم بدرقه کاروان اعزامی معاونت صدا برای پوشش رسانه‌ای آیین پیاده‌روی اربعین حسینی با حضوردکتر حمید شاه‌آبادی معاون صدا، رضا کوچک‌زاده مدیر رادیو گفت‌و‌گو،حامد فاتحی مدیر روابط عمومی معاونت صدا، ابراهیم کبابیان مشاور اجرایی و مدیر دفتر معاونت صدا و جمعی از برنامه‌سازانی که برای تهیه برنامه و مستندهای رادیویی به کربلا مشرف می‌شدند، در سالن جلسات معاونت صدا برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۷۲۳۳۵

به گزارش روابط عمومی معاونت صدا دکتر شاهآبادی معاون صدا خطاب به برنامهسازان گفت:امید است که شما نایب زیاره همه علاقمندان باشید که مهمترین سوغاتی این سفر، رقم زدن خاطرات خوب است که همه عمر باشما خواهد بود و در ذهنتان مرور می شود. ضمن اینکه مردم باشنیدن صدا ، گزارش و برنامههایتان آن صحنه ها را در ذهنشان مجسم خواهند کرد.

شاهآبادی با بیان اینکه سفر کربلا سفر پر زحمتی است ولی زحمتهایش شیرینی خاص خودرا دارد، خطاب به برنامهسازان گفت: به عنوان نماینده رسانه صدا ،اتفاقات و مطالب مهمی که در مسیر راهپیمایی رخ میدهد و مورد توجهتان است را رسانه ای کنید، چون بعضی از اتفاقات باور کردنش بسیار سخت است اما شما بادانش رسانهای ،قلم،نگاه و زاویه دید هنرمندانه ای که دارید میتوانید آنها را جاودانه کنید. شاه آبادی با اشاره به بایکوت خبری که دشمنان در پیاده روی اربعین نشان میدهند تصریح کرد:مستندها و برنامههای خود را با سرعت هرچه تمامتر برای شنیدهشدن ارسال کنید هرچند که این کالا و تولید از کالاهایی است که اگر برای بار دهم هم استفاده شود ،باز قابل استفاده است .

معاون صدای رسانهملی خاطر نشان کرد: اهمیت اقدامات برنامهسازان رادیویی زمانی در اربعین حسینی بیش از هر دستگاه دیگری نمایان میشود که رادیو تنها هم زبان گویایی است که هیچگونه خللی در حرکت با پای پیاده برای زائران ایجاد نمیکند ، و آنها میتواند هم نوا با رادیو هم پا با زیارت خود شوند.همچنین برنامههای مرتبط با حرکت بی مثال حسینی که به سمع مخاطبان میرسد، فرصت تفکر و تعقل و تمرکزی بیشتری را به آنها میدهد، به همین خاطر شایسته است دست تک تک عوامل اعزامی برای انعکاس شور حسینی اربعین و در بطن این گردهمایی بوسیده شود و از آنها تشکر ویژه نماییم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها