کد خبر: ۱۱۷۰۶۷۳

#بیمه - اجباری

ناصری از خرم آباد

از زمان تاسیس مدارس غیر دولتی ، بیمه حوادث دانش آموزان و کارکنان مدارس غیر دولتی همزمان با دولتیها و توسط یک شرکت داخلی ایرانی برقرار می شد و مشکلی نیز از نظر پرداخت هزینه بیمه وجود نداشت. ولی متاسفانه مدتی است میان مدارس غیردولتی در سطح وزارتخانه و یک شرکت بیمه خاص زد و بندهایی صورت گرفته طوری که به مدارس غیردولتی اعلام کردهاند باید به اجبار از این بیمه نامه خاص استفاده کنند که هزینه آن برای هر نفر 2500 تومان نیز بیشتر است.

اگر این شرکت بیمه مانند موسسات اعتباری برای مردم مشکل ایجاد کند چه کسی پاسخگو خواهد بود؟

#طرح ـــ مزاحم

خلیلی از تبریز:

پیمانکاران شهرداری تبریز برای انجام طرحهای شهری خود وقت زیادی را هدر میدهند و متاسفانه باعث سدمعبر در پیادهروها میشوند.

# سد- معبر

خانلو از تهران:

چرا شهرداری اقدامی بابت احداث بازارچه دائمی برای ساماندهی دستفروشان صورت نمیدهد؟ با این کار تمامی مشکلات سد معبر و برخورد بد ماموران با دستفروشان حل میشود.

# چراغ ـــ قرمز

آبیار از تهران:

نبود چراغ قرمز و مامور راهنمایی و رانندگی در تقاطع فرجام به رسالت باعث بینظمی و تصادف در این محدوده میشود.

جوابیه

در پی درج پیامی در 10 شهریور 1397 با عنوان «وام اندک-وام مسکن» مدیریت امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن با ارسال نمابری اعلام کرد: در سه سال اخیر تسهیلات خرید بانک مسکن از مبلغ 200میلیون ریال به مبلغ 1600میلیون ریال یعنی به میزان هشت برابر افزایش و نرخ سود آن بین 5 تا 7 درصد کاهش یافته است. همچنین تسهیلات جعاله مسکن نیز با افزایش دوبرابری به میزان 200میلیون ریال افزایش و نرخ سود آن یک درصد کاهش یافته است. بدیهی است میزان سقف تسهیلات، مبلغ نرخ سود و مدت بازپرداخت آن در هر مقطع از زمانی تابع ضوابط و مقررات مصوب از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها