کد خبر: ۱۱۶۹۹۶۸

# تلخی ــ کارخانه قند

باجلانی از کرمانشاه:

حمایت نکردن مسؤولان از کارخانه قند بیستون در تهیه مواد اولیه باعث بیکاری کارگران و وضعیت نامناسب این کارخانه شده است.

# دارو ــ کمیاب

رازقی از کاشان:

داروهای خیلی حیاتی برای بیماران که نمونه مشابه داخلی هم ندارد، کمیاب شده و برای تهیه آن باید قیمتی گزاف پرداخت کرد. چرا وزارت بهداشت در این زمینه اقدامی انجام نمیدهد.

# ترافیک ـــ توحید

غلامی از تهران:

چرا شهرداری اقدامی بابت حل مشکل ترافیک تونل توحید نمیکند؟ متاسفانه به علت نبود خروجیهای مناسب در این تونل ترافیک بیش از پیش سنگین میشود.

# پل ـــ عابر

رستمی از تهران:

بخشی از دیوار و سقف پل عابر پیاده مکانیزه ایستگاه مترو جوانمرد قصاب به سمت خیابان رجایی حدود یک ماه است خراب شده. از شهرداری محترم درخواست میشود هرچه زودتر نسبت به ترمیم این پل با توجه به فصل بارش و برف اقدام عاجل نماید.

جوابیه

در پی درج پیامی در 8 مهر 1397 با عنوان «مهر-ترافیک» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بینالملل مترو تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: شرکت بهرهبرداری متروی تهران و حومه در آغاز سال تحصیلی، با آمادگی کامل در خدمت مسافران میلیونی این وسیله حمل و نقل عمومی بوده و خواهد بود؛ اقدامات و برنامهریزیهای لازم برای طرح استقبال از مهر در این شرکت از مدتی قبل آغاز شده که استفاده حداکثری از توان مترو، آمادگی برای اعزام قطارهای فوقالعاده در زمانهای پرتردد و انجام تعمیرات و بهینهسازی فضای ایستگاهی، از جمله اقدامات این طرح است. گفتنی است از ابتدای مهر 97 امسال دو حرکت تندرو از مبدا ایستگاه کرج به ایستگاه تهران (صادقیه) در ساعات 6:15 و 7:15 صبح به برنامه حرکت قطارهای خط 5 مترو افزوده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها