دورهمی وعده‌های غذایی

کودکان را مهمان میز ناهارتان کنید

میز غذا، جایی است که معمولا همه اعضای خانواده دور هم جمع می‌شوند تا در کنار هم غذا بخورند اما کوچک‌ترین اعضای خانواده که غالبا کودکان نوپا هستند، برای استفاده از میز ناهارخوری دچار مشکل می‌شوند و برای نشستن روی صندلی میز ناهارخوری هنوز خیلی کوچک هستند. اما با خرید صندلی غذاخوری مخصوص نوزادان می‌توانید این مشکل را برطرف کرده و همگی در کنار هم غذا بخورید.
کد خبر: ۱۱۶۸۵۲۸

علاوه بر این، تنها گذاشتن کودک موقع غذا خوردن و قرار دادن او در صندلی مخصوص، استقلال و آزادی لازم را به او میدهد تا راحت غذا بخورد.

در حقیقت، صندلیهای غذاخوری برای نوزادان و کودکانی طراحی شده که از نظر جثه آنقدر بزرگ نشدهاند که بتوانند روی صندلیهای میز ناهارخوری بنشینند و به فضای جداگانهای نیاز دارند تا خود را در بین دیگر اعضای خانواده حس کنند. صندلی غذاخوری کودک، یک صندلی مخصوص کودک است که روی صندلی معمولی قرار میگیرد و مانند صندلی میز ناهارخوری، محیط امنی را برای نشستن کودک فراهم میکند. این صندلیها مانع از افتادن کودک هنگام غذاخوردن میشود و باعث میشود کودک در کنار خانواده غذا بخورد. اینها نسبت به صندلیهای بلند معمولی فضای کمتری را اشغال میکنند و قابل حمل هستند. یک صندلی غذاخوری مناسب باید مجهز به یک پشتی قابل تنظیم باشد. از آنجا که کودکان در سنین پایین ممکن است هنوز قدرت کافی برای نگهداشتن سر خود نداشته باشند، بهتر است پشتی صندلی را به گونهای تنظیم کنید تا مانع از آسیب به سر شود و حتی ممکن است موجب افتادن آنها شود.

در خرید یک صندلی غذاخوری مناسب، ابتدا باید به امنیت آن توجه داشته باشید. این صندلی را باید توسط یک یا دو بند قابل تنظیم به صندلی ببندید. معمولا یکی از بندها به دور صندلی و بند دیگر به قسمت زیر بسته میشود. این کار از افتادن و سقوط صندلی جلوگیری میکند.

صندلی غذاخوری حمایت کاملی را از کودک به عمل میآورد. به عنوان مثال، طرحهای ابتدایی آن که برای کودکانی با سنین پایینتر طراحی شدهاند، یک سیستم مهار پنجنقطهای دارد.

در صندلیهایی که برای کودکان بزرگتر طراحی شده، کمربندی تعبیه شده که مانع از سقوط آنها میشود. این کمربند معمولا باید قابل تنظیم باشد تا برحسب جثه کودکتان تنظیم شود. از معیارهای دیگر برای انتخاب یک صندلی غذاخوری مناسب، خرید یک صندلی قابل حمل است که بتوان آن را جمع و با خود جابهجا کرد.

از آنجا که کودکان در سنین پایین موقع غذا خوردن همه جا را کثیف میکنند، جنس صندلی هم باید به گونهای باشد که خیلی راحت بتوان آن را تمیز کرد. صندلی از جنس پلاستیک مناسبترین جنس است. نوعی صندلی غذاخوریای را انتخاب کنید که سینی غذا هم در جلوی آن تعبیه شده باشد تا بتوان ظروف غذا را روی آن قرار داد.

اگر از ماشین ظرفشویی در خانه استفاده میکنید، بهتر است سینی آن از جنسی باشد که بتوان آن را داخل ماشین ظرفشویی هم قرار داد.

منبع: momlovesbest

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها