واکنش آمانو به اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی:

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هر اطلاعات دریافتی را معتبر تلقی نمی‌کند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با جام‌جم آنلاین؛

هدف نتانیاهو از سخنرانی علیه ایران ادامه پروژه جنگ‌روانی است

دهقانی فیروزآبادی هدف نتانیاهو از سخنرانی علیه ایران و نشان دادن عکس‌های بی‌مفهوم در مجمع جهانی سازمان ملل را ادامه پروژه جنگ روانی علیه کشور برای ناآرام کردن منطقه دانست.
کد خبر: ۱۱۶۷۳۵۷
هدف نتانیاهو از سخنرانی علیه ایران ادامه پروژه جنگ‌روانی است

کمال دهقانی فیروزآبادی نماینده میبد در گفتگو با جام جم آنلاین، افزود: نخست وزیر رژیم صهیونیستی می‌خواهد افکار عمومی دنیاو روسای جمهور کشورها را قانع کنند که جمهوری اسلامی ، یک تهدید برای صلح و امنیت جهانی و منطقه محسوب می شود لذا با نشان دادن تصاویری که صحتی ندارند قصد دارد کشور را وارد فضای جنگی نماید تا همه کشورهای جهان با جمهوری اسلامی ایران همکاری‌های مالی، پولی درازمدت اقتصادی خود را قطع نمایند.

دهقانی گفت: نتانیاهو همیشه یک جنگ روانی علیه ایران را دارد یک بار عکس بمب نشان می دهد و بعد عکس یک ساختمان متروکه را در سخنرانی خود می اورد، در حالیکه سران کشورها که در سازمان ملل متحد صحبت می کنند هیچکدام از شیوه‌ای که نتانیاهو در پیش گرفته پیروی نمی کنند و تنها سخنرانی می کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس با بیان اینکه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در هر سخنرانی‌ خود دائما ایران را مورد خطاب خود قرار می‌دهد و از خطرات جمهوری اسلامی ایران می گوید تاکید کرد: نتانیاهو با برنامه و علم بر اینکه باید چه چیزی را در سازمان ملل متحد بگویند تا متولی جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی باشد دست به چنین اقداماتی می زند.

وی در ادامه گفت: آمریکا نیز با چنین سیاستی دائما اسم جمهوری اسلامی ایران را می آورد و سعی می کند ایران را با کلمه تروریسم نشان دهد و صحبت از تحریم ‌کند تا دوباره جنگ روانی خود را با همکاری رژیم اشغالگر قدس انجام دهد.

دهقانی یادآور شد: در منطقه نیز دو کشور عربی در دام این جنگ روانی علیه ایران قرار دارند البته آمریکا طرح و تاکتیک دیگری را همزمان با ایران‌هراسی پیش می برد تا از این فضا استفاده ‌کندو کشورهای منطقه مثل عربستان ،بحرین و امارات را بترساند تا طبق این ترفند اسلحه های خود را بفروش برساند.

وی با بیان اینکه نباید پروژه ایران هراسی را با جنگ روانی مخلوط کنیم گفت: پروژه ایران هراسی برای فروش سلاح به کشورهای عربی است که بتواند کارخانه های تولید سلاح را در آمریکا زنده نگاه دارد و کار اقتصادی این کشور را رونق دهد اما جنگ روانی هدفش این است که سرمایه گذاری در ایران صورت نگیرد و هیچ گردشگری با احساس امنیت به سمت ایران حرکت نکند.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس افزود: آمریکا می خواهد هیچ کشوری در تمام دنیا وارد همکاری های اقتصادی ،تجاری و بازرگانی با ایران نشود، لذا بطور مداوم بر طبل جنگ می کوبد.

وی با اشاره به اینکه در داخل کشور باید استراتژی که از سوی مقام معظم رهبری اتخاذ شده دنبال شود گفت:ایشان فرمودند جنگی تحت عنوان جنگ نظامی نخواهیم داشت اما وارد جنگ اقتصادی شده ایم لذا وقتی صحبت از جنگ اقتصادی می‌شود از جنگ روانی هم برای این هدف بهره گرفته می شود.

نماینده میبد در خصوص اینکه ایران چه واکنشی نسبت به اقدامات نتانیاهو باید داشته باشد یادآور شد: رئیس جمهور کشورمان سخنرانی بسیار خوبی در سازمان ملل داشتند و حتماً نتانیاهو از این دست آورد ناراحت شده که چنین واکنشی را در سازمان ملل از خود نشان داد، سخنرانی رئیس جمهو متین متوازن منطقی بود و نشان داد که جمهوری اسلامی ایران منطق درستی دارد و با همین سیاست رو جلو خواهد رفت.

وی گفت: بنظر می رسد در مقابل آمریکا ، کشورهای عربی و رژیم اشغالگر قدس ، و کشورهای مرتجع منطقه که در زمینه کمک رسانی به صدام ،طالبان و القاعده نقش ویژه داشتند باید وارد عمل شویم و از یکجانبه گرایی در سطح منطقه جدا شویم وبا همه کشورها تعامل داشته باشیم ودر عین حال وحدت داخلی را نیز مد نظر قرار دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها