معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان گفت: به نظر می‌رسد یک جو روانی مبنی بر کمبود کالاهای اساسی در جامعه ایجاد شده که این‌گونه نیست و تأمین اقلام موردنیاز مردم در سطح ملی و استان مشکلی ندارد.
کد خبر: ۱۱۶۷۳۴۷
کشف سه انبار احتکار کالا از جمله رب گوجه‌فرنگی در لرستان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری ایسنا، گودرز امیری در بازدید از چند فروشگاه زنجیره‌ای خرم‌آباد افزود: در حال حاضر سیستم حمل‌ونقل استان نیز مشکلی ندارد و چنانچه فروشگاه‌های زنجیره مشکل جابجایی اقلام دارند آمادگی تأمین این زیرساخت برای آنان وجود دارد.

وی ادامه داد: سخنانی مبنی بر کمبود برخی اقلام ازجمله برنج، روغن، دستمال‌کاغذی و پوشک بچه در بازار مطرح است اما این اقلام و سایر کالاهای اساسی به‌اندازه کافی در انبار فروشگاه‌های زنجیره‌ای موجود است.

این مسئول تصریح کرد: چنانچه تأمین برخی اقلام توسط خرده‌فروشی‌ها وجود ندارد مردم می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های زنجیره‌ای کالاهای موردنیاز خود را باقیمت مناسب خریداری کنند.

امیری اضافه کرد: از ابتدای تیرماه تاکنون 3829 مورد بازرسی از بازار استان انجام و در این راستا سه هزار پرونده به ارزش تخلفاتی 290 میلیارد ریال تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه امروز نیز سه انبار احتکار کالا از جمله رب گوجه‌فرنگی در استان کشف شده است، بیان کرد: کالاهای شناسایی شده با دستور مراجع زیربط همان روز در سطح بازار توزیع می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها