این هفته یک نقش‌آفرینی ژاپنی جذاب دیگر را برای هواداران به این سبک خواهیم داشت. در توضیح گیم Labyrinth of Refrain: Coven of Dusk که برای سه پلتفرم PC، PS4 و Switch منتشر خواهد شد، آمده است به کتاب زنده تراکتاتوس دِ مانستروم تبدیل شوید و همراه سپاهی از سربازان مطیع خود، راهروهای پر‌پیچ و خم هزارتوی ریفِرین را بپیمایید.
کد خبر: ۱۱۶۴۴۸۰

وقتی در پایگاه هستید، با ارتقای نیروهایتان، خود را برای نبرد آماده کنید. سربازان تازه خلق کنید؛ برایشان جوخه و آرایش تعیین کنید، تجهیزات بهتر بسازید، درخواستهای اهالی را اجابت کرده و در قالب درخواستهای سحرآمیز از دِرونیا کمک دریافت کنید.

وقتی وارد هزار تو شدید، هیچ جایی را جستوجو نشده رها نکنید. از موانع بپرید، معما حل کنید، دیوار خراب کنید و به دنبال گنج و عتیقههای نایاب به اعماق فرو بروید، اما مراقب باشید هرچقدر غنائم بیشتری به دست بیاورید، دخمه وحشیخوتر میشود. باید با چنگ و دندان بجنگید تا همراه غنائم خود، زنده از دخمه خارج شوید. با دستور دادن به سپاهیان خود و هدایتشان میتوانید دشمنان را از سر راه بردارید. مثلا میتوانید آرایششان را تغییر دهید، مهارتهای ویژه برایشان فعال کرده یا اصلا دستور حمله بیمحابا صادر کنید. نبرد در این اثر، به معنی چالشی سخت است و موفقیت شما مستقیما به آمادگی و استراتژیای که به کار میبندید بستگی دارد.

ارتش هشت بیتی

8-Bit Armies که برای پلتفرمهای PC, XOne, PS4 منتشر میشود، اولین گیم استراتژی موقعیت سیال (real-time strategy) تولید پتروگلیف است که با سبکی یادآور اولین گیمهای Command and Conquer به بازار خواهد آمد. این به معنی مکانیکهایی با سهولت کاربری و در عین حال، سرگرمی و جذابیتی است که همیشه جواب داده و خواهد داد. سعی شده شکل اختصاص دستورات و اَعمال به دکمههای دستههای کنسولی به نوعی باشد که کمترین اذیت و سردرگمی را برای بازیکن پدید بیاورد. این گیم دو کمپین یا کارزار متفاوت خواهد داشت که چهل ماموریت تکنفره داستانی را همراه ساعتها گیمپلی به بازیکن ارائه میکنند. 12 عملیات co-op هم برای آن ساخته شده تا بتوانید همراه با دوستتان با هوش مصنوعی مبارزه کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها