با گزارش‌های مردمی در گنبد کاووس

کارمند رشوه گیر دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری کارمند متخلف یکی از ادارات در شیراز که با سوءاستفاده از موقعیت شغلی خود، مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال اختلاس کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۲۸۴۲
دستگیری کارمند متخلف با ۱۰میلیارد تومان اختلاس

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: در پی اعلام شکایت اداره حقوقی یکی از ادارات شیراز مبنی بر اختلاس توسط یکی از کارمندان، بلافاصله ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی استان تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی دریافتند که کارمند یکی از ادارات دولتی با صدور بیمه نامه‌های جعلی برای افراد و ساختمان به منظور جلوگیری از پرداخت عوارض و درآمد به آن اداره، با ترفند خاصی مبلغ 100 میلیارد ریال اختلاس کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بلافاصله مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی فرد مورد نظر در شیراز شناسایی و در یک عملیات موفق پلیسی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه این اختلاس‌گر برای بازجویی و ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد، اظهار داشت: متهم در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس به 100 میلیارد ریال اختلاس اقرار و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها