کد خبر: ۱۱۶۲۱۸۸

# آشفته‌بازار - لوازم‌تحریر

زندی از بابل:

در تولید لوازمتحریرهـــــــــــــای داخلی استفاده از شخصیتهای کارتونی خارجی به اوج خود رسیده و علاوه بر واردات محصولات چینی با این عکسها، لوازم داخلی نیز با تقلید از همتایان چینی ترویج فرهنگ داخلی را فراموش کردهاند.

#وام _ مسکن

صفاری از تهران:

وام جعالهای که بانک مسکن به همراه وام خرید مسکن میدهد سود بالایی دارد، از مسئولان این بانک درخواست تجدیدنظر در سوددهی این وام را دارم.

#ساعات _ کار _ بازارگل

سیار از تهران:

ساعت کار بازار گل محلاتی بسیار کم است و قبل از ساعت 12 تعطیل میشود. با توجه به این موضوع، بیشتر مشتریان توان حضور و خرید در این بازار را ندارند.

#عابربانک _ محدود

لطفی از قم:

با کاهش ارزش پول ملی و تورم
دو رقمی، چرا بانک مرکزی دستور افزایش سقف برداشت از عابر بانکها را صادر نمیکند؟

#قبوض _ مشکوک

شهروندی از گنبدکاووس:

عناوینی مانند تکالیف قانون بودجه، ثبت مشاغل و... به قبوض مصرفی انرژی مردم اضافه شده که اصلا معلوم نیست علت این کسورات چیست. تا کی وزارت نیرو با جیب مردم میخواهد مخارج خود را تامین نماید؟ چرا در این رابطه شفافسازی نمیشود؟

#انباشت _ بدهی تلفن

قاسمی از تهران:

ارسال نامرتب قبوض تلفن ثابت به در منازل باعث انباشت بدهی شهروندان به مخابرات و سختی در پرداخت یکباره این مبالغ میشود، لطفا مانند گذشته قبوض منظم ارسال شود.

# برنامه ـــ طنز

غلامی از تهران:

امیدوارم بعد از ماههای محرم و صفر صداوسیما در تولید و پخش برنامههای طنز و کمدی تلاش بیشتری کرده و خلا این برنامهها را در تلویزیون پر کند.

# مجلس ـــ مردم

یک شهروند:

اعضای محترم مجلس شورای اسلامی به جای خط و نشان کشیدن در استیضاح وزرا چرا کمی به فکر مردم نیستند؟ چرا با بررسی و تفحص بیشتر، اخلالگران نظام را معرفی نمیکنند؟ حمایت از مردم باید در اولویت نمایندگان باشد.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها