رئیس مرکز کنترل و ترافیک پلیس راهور:

6 محور در کشور مسدود است

محدودیت های ترافیکی آخر هفته

هراز و کندوان جمعه و شنبه یک‌ طرفه می شوند

مرکز مدیریت راههای کشور با اعلام محدودیت های ترافیکی برخی محورهای برون شهری، از یک طرفه شدن هراز و کندوان در روزهای جمعه و شنبه، 9 و 10 شهریورماه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۱۷۶۲
هراز و کندوان جمعه و شنبه یک‌ طرفه می شوند

‌به ‌‌گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، بر اساس‌ اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه‌ هوشمند تردد شمار بر‌خط‌، ‌اکنون غیر از محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده در این گزارش، سایر محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد در آنها به‌ روال عادی ‌جریان دارد.

براساس این گزارش، تردد انواع وسایل نقلیه روز شنبه 10 شهریور از ساعت 17 تا ساعت 24 از کرج به سمت مرزن آباد و نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا ساعت 24 از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

‌کل تردد ثبت‌شده در شبانه‌روز گذشته بر اساس‌‌‌ آخرین اطلاعات دریافتی از دو هزار و 237 تردد شمار فعال در محورهای برون‌ شهری، نسبت به روز قبل 10.7 درصد افزایش نشان می‌دهد؛ در همین مدت، سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 12.4 درصد، اوج تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعت های 4 تا 5 انجام شده است.

پرترددترین جاده‌های کشور

آزادراه‌ ‌‌کرج ‌- تهران،‌ آزادراه تهران - کرج،‌ آزادراه کرج - قزوین‌، قزوین - کرج، محور تهران - پاکدشت‌‌‌‌ و پاکدشت - تهران، ‌آزادراه‌ ‌‌‌تهران - قم‌‌‌، ‌قم- تهران‌‌، آزادراه زنجان - قزوین، محور تهران - شهریار و شهریار - تهران‌‌‌‌ در 24 ساعت گذشته بیشترین ترافیک را داشتند‌‌.

محدودیت‌ ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات عید غدیر تا روز یکشنبه 11 شهریور 97

‌تردد موتورسیکلت تا ساعت 6 روز یکشنبه 11 شهریور از محورهای کرج - چالوس‌، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است و تردد موتور‌سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 فردا جمعه تا 2 بامداد روز شنبه دهم شهریور از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 فردا تا 2 بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز شنبه دهم شهریور تا 24 همان روز از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 20 جمعه تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یکطرفه خواهد بود.

‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 جمعه تا 2 بامداد روز شنبه دهم شهریور، از رودهن به سمت آمل ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 جمعه تا 2 بامداد شنبه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یک‌طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روز شنبه دهم شهریور تا 24 همان روز از رودهن به سمت آمل ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 شنبه تا 24 همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء‌) یک‌طرفه خواهد بود.

در محور کندوان‌ نیز تردد انواع تریلر‌، کامیون و کامیونت از ‌کرج به چالوس و بالعکس ممنوع است.

در محور هراز،‌ تردد‌ تریلرها ممنوع اعلام شده و تردد‌ کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد‌شدنی از ساعت 6 تا 24 امروز (پنجشنبه) و از ساعت 6 صبح فردا تا ساعت 24 پس فردا (شنبه)، از محور هراز ممنوع ‌است.

در محور فیروزکوه نیز تردد‌ تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد‌شدنی از ساعت 6 تا 24 امروز و فردا، پنجشنبه و جمعه از محور فیروزکوه ممنوع است.

در محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس‌ تردد ‌تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد‌شدنی از ساعت 12 تا 24 جمعه ممنوع است.

در محور آستارا - اردبیل و بالعکس‌ تردد‌ تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد‌شدنی از ساعت 12 تا 24 فردا (جمعه) در محور فوق ممنوع اعلام شده ‌است.

مسافران می‌توانند برای دریافت اطلاعات تفصیلی راه‌ها و خلاصه آخرین وضعیت جاده‌ها، عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک کنند یا با شماره‌ تلفن های 141 و 88925252 تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها