معاون پیشگیری و درمان مرکز درمان سازمان بهزیستی کشور با بیان این که بیش از ۱۵ هزار نفر از مبتلایان به ایدز تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار دارند، گفت: در حالی که این افراد باید از حمایت‌های ویژه برخوردار باشند، هیچ نهاد دیگری غیر از سازمان بهزیستی به آنها خدمات ارائه نمی‌کند.
کد خبر: ۱۱۵۷۴۹۲

به گزارش ایسنا، فرید براتی سده با بیان این که باشگاههای مثبت (مرکز ملی پیشگیری از ایدز ایران) در استانهای مختلف افراد مبتلا به ایدز و خانوادهشان را تحت پوشش حمایتهای اجتماعی قرار میدهند، افزود: این افراد و خانوادههایشان باید به لحاظ اجتماعی مورد توجه ویژه قرار بگیرد. این افراد باید از حداقل امکانات برخوردار باشند در حالی که منابع سازمان بهزیستی محدود است و به حمایت دستگاههای دیگری نظیر سازمان برنامه و بودجه، وزارت کشور، وزارت رفاه و... نیاز دارند.

معاون پیشگیری و درمان مرکز درمان سازمان بهزیستی کشور با اشاره به این که براساس آخرین آمار همچنان مهمترین عامل ابتلا به بیماری ایدز از طریق اعتیاد است، تصریح کرد: اگر چه میزان ابتلا از طریق روابط جنسی در حال افزایش است، اما بیشترین درصد مبتلایان از طریق اعتیاد به این بیماری دچار شدهاند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها