در وانفسایی که بسیاری از مردم به‌دنبال رژیم‌های لاغری هستند، افرادی که لاغرند هم گاهی برای انتخاب لباسی که به اصطلاح به تنشان بیاید، دچار چالش می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۵۶۰۰۵

در این بین برخی افراد از جثه خود راضی نیستند و ترجیح میدهند کمی توپرتر به نظر برسند. اگر شما هم جزو این افراد هستید و میخواهید شیکتر لباس بپوشید، این نکات را رعایت کنید.

لباسهایی با طرح شلوغ بپوشید

اگر اندام لاغری دارید، باید در انتخاب لباس دقت زیادی داشته باشید، زیرا کوچکترین بیدقتی در خرید میتواند فاجعه به بار بیاورد. بکوشید لباسهایی با طرحهای شلوغ را انتخاب کنید. این قبیل طرحها روی لباس، اندام شما را پرتر نشان میدهد.

لباسی با خطوط راهراه و افقی

یکی از راههایی که با آن میتوانید ذهن اطرافیانتان را منحرف کنید، انتخاب لباسهای راهراه و خطوط افقی است. با پوشیدن این لباس شما در دید اطرافیان درشتتر به نظر میرسید.

سایز مناسب بخرید

هنگام خرید لباس دقت کنید که حتما سایز لباس کاملا اندازه باشد، زیرا لباسهایی که اندازه شما نباشد ممکن است شما را لاغرتر نشان دهد. اگر در پرو لباس، سرشانهها آویزان باشد، سایز لباس مناسب نیست و ظاهر شما را نازیبا میکند.

لباسهای گشاد بپوشید

استفاده از سبک لباسهای گشاد یکی از راهکارهای خلاص شدن از ظاهر لاغر است. لباس و تیشرت گشاد گزینه مناسبی است اما شلوار گشاد نپوشید، زیرا شما را قد کوتاهتر جلوه میدهد. لباس و تیشرت گشاد، شما را تپلتر نشان میدهد.

یک لایه اضافه روی لباس بپوشید

سعی کنید برای این که کمتر لاغر به نظر برسید، روی لباستان یک یا دو لایه دیگر هم استفاده کنید و میتوانید در زیر این لایه، یک یا دو لباس گشادتر بپوشید.

یقه هفت نپوشید

پوشیدن لباسهای یقه هفت شما را لاغرتر جلوه میدهد. اما در عوض میتوانید لباسهایی را با یقه گرد انتخاب کنید، زیرا سرشانههای شما را مربعیشکل نشان میدهد.

لوازم تزئینی بزرگ ممنوع

اگر به دنبال انواع دستبند، ساعت و انواع زیورآلات برای ست کردن با لباسی هستید که پوشیدهاید از انواع ظریف، سنتی و زیبا استفاده کنید.

منبع: onlymyhealth

theidleman

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها