سخنگوی کاخ سفید درباره طرح واشنگتن برای تحریم ایران برای جایگزینی توافق هسته‌ای تنها به بیان این مطلب بسنده کرد که رایزنی‌ها با متحدان اروپایی در این زمینه ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۵۵۳۳۷
کاخ سفید: به رایزنی با اروپایی‌ها درباره ایران ادامه می‌دهیم

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سارا سندرز در نشست خبری هفتگی خود در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا پس از خروج از برجام جایگزینی برای آن ارائه نداده و به نظر می‌آید تنها قصد دارد با تحریم‌های اقتصادی ایران را به میز مذاکره باز گرداند، گفت: هدف شماره یک رییس جمهور این است که اطمینان یابد ایران به سلاح هسته‌ای دست نمی‌یابد. ما منافع مشترک و مشابهی با متحدان اروپایی‌مان داریم. ما به رایزنی‌ها با آنها ادامه می‌دهیم و از هر زمانی که به نتیجه برسیم آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

بنابر گزارش پایگاه اینترنتی کاخ سفید، سندرز در پاسخ به سوال دیگری درباره‌ پیام توییتری اخیر ترامپ و سخنرانی پمپئو علیه ایران و تلاش‌های آشکار دولت آمریکا برای تغییر نظام در ایران باز هم گفت: تمرکز دولت روی جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای قرار دارد. این اولویت ماست و اگر مساله دیگری در این زمینه وجود داشته باشد به شما اعلام می‌کنیم، اما رییس جمهور و دولت او کماکان به حمایت و تلاش برای این مساله ادامه خواهند داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها