نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تاکید کرد: تمام اقدامات امریکا اقداماتی برضد بشر است و دولتمردان آمریکایی به قانون جنگل معتقدند نه به حقوق بشر و قانونی که در حمایت از سلامت و بهداشت همچنین حقوقی که در رفاه مردم و انسان ها باشد.
کد خبر: ۱۱۵۱۳۰۱
دولتمردان آمریکایی به قانون جنگل معتقدند / تحریم فروش هواپیما ادامه فجایعی مانند حمله به ایرباس است

محمد کاظمی در گفت‌وگو با جام‌جم آنلاین در خصوص حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران در سال 67 ابراز داشت: تمام اقدامات آمریکا در این رابطه و همچنین تحریم ها بر بیماران و مردم نیازمند بصورت واضح اقدامات ضد بشری است و کشوری که همیشه شعار حقوق بشر داده خود پیشتاز در اقدامات ضد حقوق بشری است.

وی افزود متاسفانه دنیای امروز نیز دنیای مطلوبی نیست که اندیشمندان و افرادی که منطق دارند و حقیقت گرا و واقع گرا هستند، اقدامات ضد بشری آمریکا را به شدت محکوم کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر تحریم ها توسط آمریکا افزود : نتیجه این تحریم ها بیدار ماندن بیماران و سفرهای هوایی ناامن مردم همچنین مشکلات غذایی کودکان و نوجوانان ما است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد : تحریم ها نتیجه به زحمت افتادن همه مردمی است که عنوان آنان بشر است و آمریکا تنها به عنوان مدافع حقوق بشرشعار می دهد.

وی ادامه داد: تمام اقدامات امریکا اقداماتی برضد بشر است و دولتمردان آمریکایی به قانون جنگل معتقدند نه به حقوق بشر و قانونی که در حمایت از سلامت و بهداشت همچنین حقوقی که در رفاه مردم و انسان ها باشد.

کاظمی افزود: آمریکا بر خلاف آن چیزی که می گوید عمل می کند رژیم استکباری و امریکا به هیچ ضابطه، قاعده و قانونی پایبند نیستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها