ابویاسر قلابی مدعی ورود شیاطین به بدن دختر و نوه شاکی شده بود

کلاهبرداری میلیاردی با جن های قلابی

جن‌گیر قلابی که به بهانه بیرون کردن شیاطین از جسم، از مردی یک میلیارد و 500 میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد. متهم و دوهمدستش قصد کلاهبرداری 1/5 میلیاردی دیگر را داشتند که در دام پلیس گرفتار شدند.
کد خبر: ۱۱۴۹۹۱۶

به گزارش جامجم، رسیدگی به این پرونده با شکایت مردی در پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران در دستور کار پلیس قرار گرفت. شاکی به ماموران گفت: اواخر سال گذشته برای رفع مشکلات شغلی و خانوادگی، از طریق یکی از بستگان نزدیک خود به صورت تلفنی و از طریق پیامرسان تلگرام با جادوگری به نام ابویاسر آشنا شدم. این مرد گفت اجنه و موجودی به نام شیطان بحرینی در جسم فرزندانم حلول کرده و قصد آسیب رساندن و کشتن آنها را دارد. او در ادامه مدعی شد برای کشتن شیاطین باید از جادوگران دیگر به نامهای ابواسحاق و عثمان کمک بگیرد. وقتی نتوانست شیطان را از بین ببرد، عنوان کرد کشتن شیاطینی که وارد بدن فرزندانم شده، کار مردی به نام استاد بزرگ است که در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس زندگی میکند. او در مجموع یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای کشتن شیاطین مختلف و دفن آنها در بیابانهای عراق از من گرفت. شاکی ادامه داد: پس از پرداخت این مبلغ، ابویاسر ادعا کرد که شیاطین قصد دارند با جاساز کردن موادمخدر در خودرو و محل سکونت من و دامادهایم، برای من و اعضای خانوادهام پروندهسازی کرده و باعث محکومیت زندان یا اعدام من یا دامادهایم شوند. ابویاسر ادامه داد دوستان و آشنایانی دارد که با دریافت 1/5 میلیارد تومان دیگر این مشکل را حل میکنند. موضوع را با وکیلم در میان گذاشتم که وی از من خواست شکایت کنم.

دستگیری ابویاسر قلابی

کارآگاهان با بررسی تراکنشهای مالی حسابهای شاکی دریافتند تمامی چکهای ارائه شده از سوی شاکی توسط زنی به نام سارینا وصول شده است. همزمان با شناسایی سارینا و آغاز تحقیقات برای دستگیری او، کارآگاهان در مرحله دیگری از تحقیقات موفق به شناسایی محل تردد ابویاسر در منطقه نیاوران و دستگیری او شدند .با دستگیری ابویاسر، هویت واقعیاش به نام «علیرضا» شناسایی شد. متهم پس از دستگیری عنوان داشت که تمامی اقدامات آنها با ترغیب و تشویق یکی از بستگان نزدیک شاکی به نام «مرجان» انجام شده و جعل هویت ابویاسر نیز به درخواست این شخص بوده است. بلافاصله مرجان نیز در یکی از خیابانهای فرعی نیاوران شناسایی و دستگیر شد. شاکی با شناسایی مرجان به عنوان یکی از بستگان نزدیک خود عنوان داشت؛ مرجان مدت چند سال به عنوان کارمند نزد من مشغول به کار بود و اطلاعات کامل و دقیقی از هویت اعضای خانواده و وضعیت اقتصادی من داشت.

با شناسایی مخفیگاه علیرضا در منطقه نیاوران، خیابان منایی، کارآگاهان به این محل اعزام و در زمان بازرسی از آنجا توانستند سارینا را دستگیر کنند. سارینا، به عنوان همسر موقت علیرضا و دوست صمیمی مرجان شناسایی شد.

اعتراف به کلاهبرداری

ابویاسر در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: با اطلاعاتی که از طریق مرجان در اختیار همسرم قرار گرفته بود، اعتماد شاکی را جلب کرده و طوری وانمود میکردم که این اطلاعات را از نیروهای ماوراء الطبیعه دریافت کردهام . پس از جلب اعتماد کامل مالباخته، مدعی شدم شیاطین به جسم دختر و نوه اش حلول کردهاند و به این شیوه از او یک میلیارد و 500 میلیون تومان گرفتم. قصد داشتم دوباره از او کلاهبرداری کنم که دستگیر شدم. سه متهم پرونده پس از تحقیقات با قرار قانونی روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها