تایگر شروف در نقش سیلوستر استالونه

رامبوی هندی در راه

اگر هندی‌ها تصمیم بگیرند یک «رامبو» بسازند، حاصل کار چه خواهد شد؟ خبرهایی در راه است که نسخه هندی‌زبان رامبو هم در بالیوود در دست تولید است. به نوشته سایت بالیوود هنگاما، مدت هاست بحث تولید این اکشن دلهره‌آور و ماجراجویانه مطرح است و بالاخره زمان اکران عمومی آن مشخص شد. رامبوی هندی برای دوم اکتبر سال 2020 روی پرده سینماها می‌رود.
کد خبر: ۱۱۴۹۸۵۵

البته تصور نشود که اعلام تاریخ نمایش عمومی فیلم به معنی شروع یا پایان فیلمبرداری این فیلم است. خیر! هنوز کلید فیلمبرداری رامبو زده نشده است! قرار است کار فیلمبرداری فیلم، بعد از پایان فیلمبرداری فیلم مشترک شروف و هریتیک روشن شروع شود.

رسانههای گروهی دو سال قبل خبر تولید رامبو را دادند. در آن زمان، حتی از پوستر فیلم هم رونمایی شد. این پوستر تصویری از صورت تایگر شروف را داشت، که بسیار شبیه صورت سیلوستر استالونه در رامبوی آمریکایی بود. این پوستر با استقبال بالای تماشاگران هندی روبهرو شد و اهل فن گفتند اشتیاق برای دیدن رامبوی هندی بسیار زیاد و بالاست.

سیدارت آناند با این فیلم، اولین کارش را در مقام کارگردان ارائه میدهد. فیلمنامه فیلم با نگاهی به نوول دیوید مورل به نام اولین خون نوشته شده است. این نوول الهامبخش سازندگان نسخه آمریکایی زبان هم بود. در این نسخه استالونه در قالب جان رامبو سرباز کهنهکار جنگ ویتنام ظاهر شد. او مهارتهای رزمی بالایی دارد و با ماموران حکومتی در دل یک شهر کوچک درگیر میشود.

البته تایگر شروف متخصص هنرهای رزمی است و از این هنرها، در فیلم رامبوی خود استفاده خواهد کرد، اما باید دید سازندگان فیلم او را چگونه به جنگ ویتنام و این جور مسائل ربط خواهد داد!
از آنجا که این روزها روابط بالیوودیها با کشور همسایه پاکستان هم خوب شده، بعید به نظر میرسد کاراکتر شروف سربازی باشد که از نبرد با «دشمنان» پاکستانی راهی شهر زادگاه خود شده باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها