عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی؛

آرمان امام (ره) وحدت کلمه میان مردم و مسئولین بود

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت:در حوزه های فرهنگی ،اقتصادی،اجتماعی متاسفانه از چارچوبی که امام(ره) برای مدیریت جامعه تبیین کردند خواسته و یا نخواسته فاصله گرفتیم که نمونه بارز آن عدم انسجام و اتحاد مسئولین نظام در حوزه های مختلف است .
کد خبر: ۱۱۴۵۲۷۰
آرمان امام (ره) وحدت کلمه میان مردم و مسئولین بود

به گزارش جام جم آنلاین یحیی کمالی پور نماینده جیرفت با اشاره به اینکه هر چالشی که امروز در کشور وجود دارد ناشی ازعدم انسجام و هماهنگی مسئولان بخش هاست افزود:در اوایل انقلاب چارچوبی تبیین شد که مردم بر آن صحه گذاشتند اما امروز این چارچوب ها در جامعه عملیاتی نمی شود بنابراین اگر ارزیابی بین ابتدای انقلاب با شرایط فعلی داشته باشیم می بینیم انحرافات متعددی در حوزه های مختلف داریم که برای احیای آن با آرمان های انقلاب ،نیاز به بازسازی اساسی و اصلاح ساختاری در درون نظام هستیم تا بتوانیم اهداف و آرمان هایی که انقلاب به واسطه آن به پیروزی رسید را مجدد احیا کنیم.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت:باید مردم را به آینده نظام و انقلاب امیدوار کنیم تا بی انگیزگی ناشی از فشارها و تنگنا های مختلف که در مردم ایجاد شده به حساب انقلاب گذاشته نشود و انقلاب نا کارآمد جلوه نکند.

وی با بیان اینکه انقلاب با آرمان ،هدف و استراتژی مشخص تعریف شد گفت: باید تلاش کنیم آرمان های امام (ره)عملیاتی و اجرایی شود وبه قول مقام معظم رهبری انقلابی در درون انقلابمان انجام دهیم تا بتوانیم شاخصه هایی که انقلاب به واسطه آن شکل گرفت و به پیروزی رسید عملیاتی و اجرایی کنیم.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در مورد راه و روش امام (ره)در کشور داری افزود: یکی از عوامل پیروزی انقلاب وحدت کلمه ،وحدت مردم و تلاقی این دو با رهبری نظام بود که هم اکنون این وحدت و انسجام کم رنگ شده است.

وی با تاکید بر اینکه آنچه امروز از اهمیت برخوردار است وحدت نظام است گفت: متاسفانه می بینیم که مسئولین هر روز در رسانه ها یکدیگر را متهم می کنند و به یکدیگر می تازند که بازتاب این رفتار بذر ناامیدی را در جامعه پخش می کند لذا اگر اتحاد بین مسئولین نه درحرف و شعار، بلکه در بین مسئولین عملیاتی شود مطمئنا مشکلات زیادی از سر راه کشور برداشته خواهد شد.

کمالی پور تاکید کرد:جبهه بندی سیاسی تا جایی خوب است که تبدیل به تعارض ،تقابل و ضدیت با یکدیگر نشود چون این روش منجر به عدم مقبولیت بین خود و جامعه ومنجر به شکاف بین جامعه و مسئولین می شود ودشمن با استفاده از این شکاف می تواند به ما ضربه بزند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها