مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به این‌که موضوع 6 قلوهای تبریزی یک مسئله خاص بوده و در استان چنین موردی دیده نشده، بر همین اساس حمایت‌های لازم انجام خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۴۵۰۸۷
6 قلوهای تبریزی تحت حمایت خدمات بهزیستی قرار می‌گیرند

به گزارش جام جم آنلاین، محسن ارشدزاده امروز در گفت‌وگو با فارس در تبریز در رابطه با موضوع 6 قلوهای تبریزی بابیان اینکه سازمان بهزیستی در خصوص حمایت از چندقلوها طرح‌های حمایتی دارد، اظهار داشت: با توجه به این‌که موضوع 6 قلوهای تبریزی یک مسئله خاص بوده و در استان چنین موردی دیده نشده، بر همین اساس حمایت‌های لازم انجام خواهد شد.

وی افزود: برای این منظور کارشناسان سازمان بهزیستی پس از بررسی وضعیت خانواده 6 قلوها، اداره‌کل بهزیستی استان بسته‌های حمایتی متناسب با وضعیت خانواده این 6 قلوها را ارائه خواهد کرد.

مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: بسته‌های حمایتی شامل کمک‌های مالی و تأمین هزینه تغذیه و پوشاک می‌شود که تا 6 سالگی این حمایت‌ها ادامه دارد.

وی بابیان اینکه در آذربایجان‌شرقی تاکنون پرونده یک‌هزار و 97 خانوار دارای چندقلو ثبت‌شده است، ادامه داد: در مجموع 2 هزار و 402 کودک چندقلو در استان به ثبت رسیده که از این تعداد یک‌هزار و 794 کودک دوقلو و 576 کودک 3 قلو و 36 کودک 4 قلو هستند.

ارشدزاده خاطرنشان کرد: در کنار بسته‌های حمایتی از قبیل تأمین شیر خشک، برای برخی خانواده‌ها کمک‌های غیرنقدی و تسهیلات وام اشتغالی ارائه و برخی دیگر برای تأمین مسکن کمک می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها