طبق قانون فیفا بازیکنانی که به جام جهانی می‌روند پاداش قابل توجهی به باشگاه‌های‌شان می‌رسانند پس جدا از بحث فنی خط خوردن سیدجلال باید به گرشاسبی حق بدهید که چرا از کاهش تعداد سهمیه‌های پرسپولیس در جام جهانی اینقدر شاکی باشد.
کد خبر: ۱۱۴۴۵۲۴
ماجرای ضرر ۴۷۷هزار دلاری کی‌روش به پرسپولیس چیست؟

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از آی اسپورت ، طبق قانون فیفا به باشگاه‌های صاحب بازیکن در جام جهانی به ازای هر روز حضور در این مسابقات، ۸۵۳۰دلار می‌رسد. همچنین دو هفته قبل از حضور در این رقابت‌ها هم جزو مسابقات به حساب می‌آید. اگر تصور کنیم تیم ملی مثل ادوار قبلی جام جهانی تنها در مرحله گروهی حضور داشته باشد یعنی ۱۴روز در این مسابقات حاضر است و با احتساب ۱۴روز قبل از شروع تورنمنت، بازیکنان پرسپولیس پاداش ۲۸روز را دریافت خواهند کرد. در حال حاضر وحید امیری و علیرضا بیرانوند دو سهمیه پرسپولیس در جام جهانی هستند که پاداش آنها ۴۷۷۶۸۰دلار می‌شود.

همچنین از آنجایی که هر دو بازیکن طی دو فصل قبل از جام جهانی عضو پرسپولیس بوده‌اند این مبلغ تمام و کمال به باشگاه پرسپولیس خواهد رسید. با این حال پاداش پرسپولیس می‌توانست رقم بسیار بیشتری هم باشد. بعد از خط خوردن کمال کامیابی‌نیا و علی علیپور از فهرست تیم ملی، سیدجلال حسینی و محمد انصاری هم از فهرست خط خوردند وگرنه الان پرسپولیس دو برابر این مبلغ دشت می‌کرد. با این حساب پرسپولیس چیزی بالغ بر ۴۷۷هزار دلار از تصمیم اخیر کی‌روش برای خط زدن سیدجلال و انصاری ضرر کرده که می‌توانست هزینه‌های جذب دو بازیکن درجه یک داخلی را برای پرسپولیس تامین کند هر چند رقم محاسبه شده برای بیرانوند و امیری می‌تواند تا حدودی رقم قرارداد آنها را پوشش دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها