مجله معتبر ورلد ساکر (World Soccer)، طبق سنت همیشگی‌اش در شماره پیش از جام جهانی خود به معرفی ۳۲ تیم حاضر در جام پرداخته است.
کد خبر: ۱۱۴۳۸۵۸

این بار هم مطلب ایران به قلم عادل فردوسیپور به نگارش در آمده است. مجری و تهیهکننده نود که نزدیک به دو دهه است مطالب ورلد ساکر درباره فوتبال ایران را مینویسد در این مطلب مفصل به معرفی ویژگی و نفرات تیم ملی ایران پرداخته است که بخشهای مهمی از آن در زیر میآید:

پس از قرعهکشی جام جهانی و هفتمین سال حضور کیروش در ایران. طبق روال همیشگیاش، خیلی زود اختیار تمام امور را به دست گرفت و سپس چند بازی دوستانه را برنامهریزی کرد. مشخص نیست که نداشتن دیدار تدارکاتی با حریفان درجه یک، تصمیم کیروش بوده یا نتیجه مشکلات سیاسی و اقتصادی کنونی کشور.

به اعتراف خود کیروش، بازی مقابل مراکش احتمالا حیاتیترین مسابقه ایران خواهد بود. باخت در این بازی یعنی صعود به دور بعدی تنها با یک معجزه ممکن خواهد شد.

در برابر اسپانیا، رویکرد تاکتیکی تیم قاعدتا مشابه چیزی خواهد بود که در سال ۲۰۱۴ و در بازی با آرژانتین اتخاذ شد. اگر بخواهیم رودربایستی را کنار بگذاریم، تنها امید ایران برای گرفتن امتیاز از این مسابقه این است که بازیکنانش در اوج باشند و ستارههای اسپانیا چندان سرحال نباشند.

اما بازی آخر در برابر پرتغال، جای تأمل بیشتری دارد. کیروش از آنها شناخت کافی دارد و برای نشان دادن خودش در مقابل وطنش پا به میدان میگذارد. اگر راهی برای متوقف کردن رونالدو پیدا کند، که البته «اگر» بزرگی است؛ ایران ممکن است با امتیاز از زمین خارج شود. این که در چند سال اخیر، کیروش برای انتخاب بهترین بازیکن سال، چهار بار جلوتر از رونالدو به مسی رای داده، رویارویی مجدد آنها را جالبتر کرده است.

هنوز شک و تردیدهایی درباره زوج منتخب کارلوس کیروش در قلب دفاع وجود دارد. در خط حمله، او چالش شیرینی دارد چرا که مهاجمهای محبوبش همگی آمادگی مطلوبی دارند. انتخاب از بین پنجگانه کریم انصاریفرد، سردار آزمون، مهدی طارمی، رضا قوچاننژاد و کاوه رضایی، برای کیروش یک دردسر دلچسب خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها