رئیس‌کل ستاد نیروهای مسلح، هم‌افزایی، دوستی و رفاقت مجموعه نیروهای دفاعی و امنیتی در مرزهای خوزستان را ستودنی خواند.
کد خبر: ۱۱۳۹۸۳۳
هم‌افزایی نیروهای دفاعی امنیتی در مرزهای خوزستان ستودنی است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، سرلشگر محمد باقری در جریان بازدید از توان نیروهای نظامی، انتظامی و مرزبانی در نوار مرزی شهرهای آبادان و خرمشهر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: خوشبختانه با وجود آمادگی یگان‌های مستقر در مرزها هیچ عنصری ایران را تهدید نمی‌کند.

وی، وضعیت تمام نوار مرزی خوزستان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در برخی محورها مسائل خاص قاچاق وجود دارد که نیروهای مسلح مستقر در مرز به‌خوبی مراقبت می‌کنند.

سرلشگر باقری اظهار کرد: نیروهای مستقر در مرز به‌خوبی در مواضعشان حضور و با هوشیاری کامل در آمادگی ۱۰۰ درصدی قرار دارند و وظایفشان را به‌خوبی به انجام می‌رسانند.

رئیس‌کل ستاد نیروهای مسلح تصریح کرد: نکته جالبی که امروز با آن مواجه شدم آنکه رزمندگان و فرماندهان هر سه مجموعه دفاعی و امنیتی اعم از ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی و سپاه در کمال دوستی، رفاقت، هم‌افزایی در حال انجام وظایف محوله‌شان هستند و بسیاری از موارد را هم با کمک یکدیگر به انجام می‌رسانند.

سرلشگر باقری همچنین با حضور در مرز مشترک ایران و عراق در شلمچه از وضعیت پایگاه‌های مرزی سپاه، ارتش و نیروهای مرزبانی بازدید و از نزدیک در جریان وضعیت آنان قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها