افتخاری: در استقلال وقت سر خاراندن ندارم

دوست نداشتیم به ذوب‌آهن بخوریم

استقلال تهران موفق شد به مرحله دوم لیگ قهرمانان صعود کند و در لیگ برتر هم به دنبال نایب قهرمانی است. این تیم به فینال جام حذفی هم صعود کرده و می‌تواند قهرمان این رقابت‌ها هم بشود. سیدرضا افتخاری که تا همین چند وقت پیش شرایط سختی را در استقلال داشت، حالا در این باشگاه نفس راحت می‌کشد، زیرا نتایج استقلال طوری بوده که فشار از روی او برداشته شده است. افتخاری در این باره به جام ورزشی توضیحاتی می‌دهد؛
کد خبر: ۱۱۳۵۹۰۹

صعودتان به عنوان صدرنشین گروه در لیگ قهرمانان مبارک باشد.

ممنون از شما و هواداران خوب استقلال. باید یک خسته نباشید به تیم بگویم که واقعا حرفهای بازی کردند. صعود از گروهی که در آن قرار داشتیم کار راحتی نبود. العین و الهلال هر دو از بهترینهای آسیا هستند. الریان هم هزینه گزافی کرده بود منتها با اقتدار به عنوان تیم صدرنشین صعود کردیم ولی به نظرم این گوشهای از کار ماست.

یعنی استقلال ماموریتهای بزرگتری دارد؟

بله، ما تازه ابتدای راه هستیم. انشاءا... در مرحله بعد بتوانیم بازی خوبی مقابل ذوبآهن انجام دهیم. دوست نداشتیم به این تیم بخوریم ولی حالا این اتفاق افتاده است. قلعهنویی تیم خوب و قدرتمندی درست کرده ولی همانطور که گفتم میخواهیم در مسابقات موفق باشیم.

هدف استقلال قهرمانی آسیاست. فکر میکنید به این هدف برسید؟

اگر حمایت شویم. ببینید ما از سال گذشته خیلی مشکلات داشتیم که راستش من زیاد درباره آنها حرف نزدم. من در استقلال وقت سرخاراندن ندارم بس که مشکلات داریم. خیلی از بدهیها از گذشته روی دست ما ماند و اگر نمیدادیم به مشکلات زیادی میخوردیم. همین حالا هم مجبور هستیم پول طلبکاران را بدهیم. من باید حواسم به همه مسائل باشگاه باشد.

به همین دلیل رابطه خوبی با رسانهها ندارید. درست است؟

من واقعا وقت نمیکنم زیاد در رسانهها باشم و امیدوارم برداشت دیگری از این مساله نشود. مجبورم به همه چیز حواسم باشد و یک روزهایی وقت کم میآورم. البته کم لطفیهایی هم میشود. با وجود اینکه زحمت میکشیم و هدفمان این است که تیم موفق باشد، متاسفانه گاهی انتقادهایی میشود که درست نیست.

استقلال در چه صورت میتواند قهرمان آسیا شود؟

فعلا که هدفمان ابتدا بردن ذوبآهن و صعود به مرحله بالاتر است. بعد از این بازی دوباره تیم را تقویت میکنیم تا با قدرت به رقابتها ادامه دهیم.

تمدید قرارداد وینفرد شفر به کجا رسید؟

انشاءا... در سکوت و آرامش این کار را میکنیم. هدفمان این است که او بماند چون تیم قدرتمندی ساخته است. مشغول مذاکره هستیم و هر اتفاقی افتاد خیلی زود رسانهها را در جریان قرار میدهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها