خودش در دامن یک بانوی تئاتری رشد کرده و فرزندانی دارد که به‌رغم وسوسه‌های دنیای تصویر بیشتر از هر جایی در تئاتر فعالیت می‌کند. آتیلا پسیانی تقریبا هر سال یک نمایش را به صحنه می‌برد که از جمله آخرین آنها می‌توان به باغ آلبالو و گنگ خواب دیده اشاره کرد. او آذر و دی 95 در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر تئاتری را به صحنه برده بود که به عنوان یکی از پرفروش‌ترین تئاترهای مجموعه ایرانشهر در همان سال معرفی شده است. این نمایش «دیابولیک: رومئو و ژولیت» نام داشت که بازخوانی محمد چرمشیر، نمایشنامه‌نویس و کارگردان مطرح کشورمان از تراژدی شناخته شده، ویلیام شکسپیر است و حالا قرار است همین نمایش یک بار دیگر از 14 فروردین در ایرانشهر به صحنه برود.
کد خبر: ۱۱۳۰۷۵۵

این بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون که بیشتر فعالیتهایش به تئاتر و تلویزیون معطوف شده، به عنوان یک کارگردان تئاتری به ایجاد فضاهای متفاوت و طراحی و روایتهای خاص در تئاتر علاقه دارد. نوید محمدزاده، ستاره پسیانی، بهرام افشاری، خسرو پسیانی، اصغر پیران، نوید جهانزاده، روح ا... حقگوی لسان، ناز شادمان، مهدی صدر، دایانا فتحی، داوود ونداده و فاطمه نقوی در این نمایش بازی میکنند و داستانی درباره عشق دو دلداده را روایت میکند که سرنوشت آنها با سرنوشت قهرمانان شکسپیر تفاوتهایی دارد!

در نمایشنامه شکسپیر،رومئو و ژولیت قربانی جاهطلبیهای خانوادههایشان میشوند و در نمایشنامه چرمشیر نیز با همین رویکرد نوشته شده اما در این نمایشنامه فضا، زمان و مکان دستخوش تغییر شده و روایتی مدرنتر از این عشق باستانی به نمایش درآمده است.

«دیابولیک: رومئو و ژولیت» توانسته لوح تقدیر و تندیس بازیگری زن مسابقه بینالملل سی و پنجمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر را توسط فاطمه نقوی از آن خود کند و بامداد افشار آهنگساز و طراح صدای این نمایش نیز نامزد بهترین طراح صدا در بخش مسابقه بینالملل جشنواره سی و پنجم تئاتر فجر شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها