حوادث بین الملل؛ کالیفرنیا آمریکا

بازداشت آدم ربای نژادپرست

چهار پلیس قلابی با تهدید اسلحه، مرد طلافروش را ربودند و با سرقت چهارکیلو طلای او فرار کردند.
کد خبر: ۱۱۳۰۰۱۷
ماموران قلابی کیف پر از طلا را ربودند

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش مردی طلافروش با حضور در پلیس آگاهی تهران از چهار پلیس قلابی به اتهام آدم‌ ربایی و سرقت طلاهایش شکایت کرد.

شاکی به افسر تحقیق گفت: من طلافروش کیفی هستم. برای خرید همیشه از اصفهان به تهران و شهرری در رفت و آمد بودم. یک هفته پیش برای معامله و خرید طلاهای جدید به بازار تهران آمدم. چهار کیلو انواع طلا خریدم و آن را داخل کیفی گذاشته و از طلافروشی خارج شدم. سوار مترو شده و در ایستگاه متروی شاهد پیاده شدم. از مترو که بیرون آمدم، سوار خودروی ون شدم تا به عوارضی بروم و از آنجا سوار اتوبوس‌های اصفهان شوم. خودروی ون مسافت کوتاهی را طی نکرده بود که خودرویی سد راه ما شد.

شاکی ادامه داد: در همین موقع راننده بناچار خودرو را متوقف کرد. سرنشینان آن خودرو چهار نفر با لباس پلیس بودند. چند لحظه بعد مهاجمان از خودرویشان پیاده شدند آنها شوکر، بی‌سیم و کلت به دست داشتند. آنها راننده را داخل خودرو محبوس کردند و بعد مرا به زور از خودرو بیرون آوردند. کتکم زدند. با شوکر ضربه‌هایی به دست و پایم زدند. بعد مرا همراه کیف طلاها سوار خودرویشان کردند. هرچه تقلا کردم خودم را نجات دهم، بی‌فایده بود.

مهاجمان که چهار نفر بودند مدام تهدیدم می‌کردند که اگر بیش از این مقاومت کنم مرا به قتل می‌رسانند و جسدم را در مکانی دفن می‌کنند که خانواده‌ام نتوانند پیدا کنند.

وی افزود: از ترس جانم سکوت کردم، آنها به زور کیفم را که چهار کیلو طلا در آن بود، از من گرفتند و در منطقه‌ای بیابانی از خودرو بیرون انداختند. نیم‌ساعت با این حال پیاده راه رفتم تا این‌که راننده عبوری مرا دید و نجاتم داد. سوار خودرویش شدم و زمانی که متوجه شد چه بلایی سرم آمده مرا به نزدیک‌ترین کلانتری برد تا شکایت کنم.

ماموران با اطلاعات به دست آمده از طلافروش به چهره‌نگاری از چهار آدم‌ ربای سارق پرداختند و تحقیقات برای دستگیری این دزدهای فراری خشن ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها