فردا دوشنبه تیم ذوب آهن در ادامه رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در خانه الوحده به میدان می رود. دیدار رفت دو تیم به سود ذوب آهن به پایان رسیده بود و حالا نماینده اصفهان با یک برد دیگر به دنبال اعطای عیدی به هوادارانش در روزهای پایانی سال 96 است.
کد خبر: ۱۱۲۸۷۹۸
نصف جهان به دنبال «دبل بُرد» / الوحده امارات، عیدی برای هواداران +جدول گروه B

به گزارش جام جم آنلاین ، پایان سال آن هم با یک برد در لیگ قهرمانان آسیا می تواند بهترین اتفاق برای این تیم اصفهانی و هواداران پرشمارش باشد.

شاگردان امیر قلعه نویی هفته گذشته در اصفهان موفق شدند تیم الوحده را شکست بدهند. این تیم اماراتی هم اکنون در گروه B رقابت های گروهی آسیا قعرنشین است اما این قعرنشینی به معنای این نیست که آنها از پیش بازنده هستند. آنها دیگر شانسی برای صعود ندارند و تا امروز نیز 10 گل در لیگ قهرمانان آسیا دریافت کرده اند تا یکی از ضعیف ترین تیم ها باشند.

ذوب آهن اگر همانند دیدار رفت باشد مشکلی برای پیروزی مقابل نماینده امارات نخواهد داشت. تیم اصفهانی بیشتر بر روی سانتر از جناحین می خواهد به گل برسد.

شاگردان امیر قلعه نویی در صورت پیروزی مقابل الوحده حتی شانس صدرنشینی هم دارند. اگر الدحیل فردا مقابل لوکوموتیو ازبکستان شکست بخورد آنگاه سبزپوشان نصف جهان به صدر گروه خود می رسند.

ستاره بازی شاید مثل بازی های قبلی ذوب آهن مرتضی تبریزی باشد، مهره ای آماده که هر لحظه بوی گلزنی می دهد و بسیار موفق است.

برنامه مسابقات گروه B - دوشنبه 21 اسفند

الوحده امارات - ذوب آهن ایران ساعت 18:30

لوکوموتیو تاشکند - الدحیل قطر ساعت 15:30

جدول گروه B

1- الدحیل قطر 9 امتیاز

2- ذوب آهن ایران 6 امتیاز

3- لوکوموتیو تاشکند 3 امتیاز

4- الوحده امارات بدون امتیاز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها