خبرچین/ مروری بر مهم‌ترین اخبار دیروز

مثال‌های فرهنگی- سیاسی از «سوفیا لورن» تا «بنی‌صدر»

این چند روز آخر سال حسابی سر همه شلوغ شده؛ بخصوص بهارستانی‌ها که می‌خواهند همه کارهای عقب‌افتاده‌شان در طول سال را در همین یکی دو هفته راست و ریس کنند. مثلا خبر رسیده که سه وزیر دولت روحانی در معرض استیضاح قرار گرفته‌اند و علاوه بر آن روحانی هم با دو سوال سخت مجلسی‌ها روبه‌رو شده که بزودی باید برای پاسخ گفتن به این امتحان شفاهی به بهارستان برود. این وسط عده‌ای هم کار و بار شب عید را رها کرده و افتاده‌اند دنبال لابی‌بازی که کدام وزیر از استیضاح نماینده‌ها به سلامت بگذرد و کدام وزیر نگذرد. این وسط البته کارگرها سرگردان مانده‌اند که طرح استیضاح وزیر کار، سرنوشت دستمزدهای سال آینده‌شان را در تعلیق نگه داشته است.
کد خبر: ۱۱۲۸۴۴۳

این داستان حرکات موزون برج میلاد هم هنوز تمام نشده و حرف و حدیثها دربارهاش زیاد است. در تازهترین موضعگیریها دیروز امامجمعه مشهد گفته «برنامه اخیر برج میلاد نشان داد الگوی جامعه حضرت زهرا(س) نیست بلکه «سوفیا لورن» است». حالا اینکه برخی مسئولان ما به سوفیا لورن مشهور علاقه دارند یا نه بماند، اما اینکه در مراسم شهری از سوفیا لورننماها استفاده شود، حکایتی دیگر است...

طرح «اعاده اموال نامشروع مسئولان» که براساس آن، مدیرانی که مال و اموالی خارج از راههای قانونی کسب کردهاند، باید داراییهایشان را دودستی تقدیم قانون کنند، تعداد امضاهایش در مجلس به 182 امضا رسیده و خلاصه بهارستانیها آمادهاند حسابی از مدیران حساب بکشند. امامجمعه تهران هم درباره این طرح دیروز به مدیران هشدار داده که خودشان مراقب راههای کسب داراییهایشان باشند که اگر نباشند، به سرنوشت بنیصدر دچار میشوند. بنیصدر را که یادتان هست؟ معلوم نیست چرا این روزها خیلیها از او یاد میکنند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها