مدیر مرکز هماهنگی و کنترل عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفتگو با جام جم آنلاین:

قطعات باز شده از هواپیما باید بررسی شود / اخبار ضد و نقیض از جعبه سیاه پرواز 3704

مدیر مرکز هماهنگی و کنترل عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به حضور برخی نیروهای امدادی در محل قرار گیری دم هواپیما اعلام کرد: قطعاتی از هواپیما باز شده است اما هنوز معلوم نیست در میان آنها جعبه سیاه بوده یا خیر.
کد خبر: ۱۱۲۶۶۹۰
قطعات باز شده از هواپیما باید بررسی شود / اخبار ضد و نقیض از جعبه سیاه پرواز 3704

حسین درخشان در این زمینه به جام جم آنلاین گفت: با توجه به اطلاعاتی که سازمان هواپیمایی کشوری و همچنین مسئولان شرکت هواپیمایی آسمان در اختیار تیم‌های اعزامی امروز به منطقه سانحه قرار داده‌بودند هم اکنون تعدادی از نیروهای امدادی در محل حاضر هستند و مشغول باز کردن قطعاتی از داخل لاشه هواپیما هستند.

درخشان در ادامه افزود: محل قرارگیری دم هواپیما که جعبه سیاه در آن قرارداد در منطقه‌ای خطرناک از قله است و تنها گروه کوچکی از نیروهای اعزامی که آشنا به امدادرسانی کوهستان و صعود از صخره‌های سخت بوده‌اند؛ پس طی مسیری دشوار توانسته‌اند خودشان را به این بخش از هواپیمای ساقط شده برسانند و براساس آموزش‌هایی که از قبل توسط مسئولان شرکت هوایی آسمان دیده‌بودند قطعاتی که به آنها گفته شده را باز کرده و درحال انتقال به سمت کمپ اصلی جهت انتقال به سی‌سخت هستند.
وی به خبرنگار ما گفت: تا زمانی که مسئولان شرکت هواپیمایی آسمان قطعات را بررسی نکنند نمی‌توان نظر قطعی داد که قطعات باز شده جعبه سیاه هواپیما بوده یا خیر؛ اما همانطور که قبلا اشاره شد قطعاتی از هواپیما درحال انتقال به سی سخت جهت بررسی است که در صورت پیدا شدن جعبه سیاه هواپیما از سوی مسئولان مربوطه اطلاع رسانی خواهد شد.
مدیر مرکز هماهنگی و کنترل عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر درباره ادامه عملیات جست‌وجو تصریح کرد: براساس شرایط آب و هوایی برآورد کرده‌ایم تا فردا بعد از ظهر روند جست‌وجو ادامه داشته باشد اما از فردا بعد از ظهر شرایط جوی بسیار نامساعد است و احتمالا تا 10 روز آینده عملیات قطع خواهدشد.
عماد عزتی / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها