براساس داستان و ماجراجویی‌های مجموعه فیلم علمی - تخیلی «جنگ ستارگان»، یک مجموعه جدید سینمایی ساخته می‌شود. خالقان این سه گانه تازه آینده نگرانه، همان کسانی هستند که درام تاریخی پربیننده و جنجالی «بازی تاج و تخت» را تهیه و تولید کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۲۶۰۸۳

با اتمام پخش این مجموعه تلویزیونی در سال آینده میلادی، سازندگانش در فکر جایگزین کردن یک مجموعه پرسروصدای تازه به جای آن هستند. دیوید بنیوف و دی بی ویز که با خلق بازی تاج و تخت یکی از موفق ترین درامهای تلویزیونی چند دهه اخیر را به روی آنتن فرستادند، میگویند قصد دارند با کار تازهشان جان تازهای به کالبد ژانر علمی - تخیلی بدهند. به گفته بنیوف: «برای ما جای افتخار و غرور است که مسئولیت تولید سری جدید مجموعه فیلم جنگ ستارگان را به عهده بگیریم.» کمپانی والت دیزنی که مالک اصلی مجموعه فیلم جنگ ستارگان است، به بنیوف و ویز چراغ سبز کار نگارش فیلمنامه اپیزود اول مجموعه جدید را داده است. این تیم دونفره در کنار نگارش فیلمنامه این سهگانه، تهیه کننده آن هم خواهند بود. این دو با پیوستن به کمپانی والت دیزنی و شرکت فیلمسازی لوکاس فیلم، هزینه 140 میلیون دلاری تولید این تریلوژی را تامین خواهند کرد.

اعلام خبر تولید این مجموعه تازه توسط خالقان بازی تاج و تخت، بازتاب وسیعی در رسانههای گروهی داشته و منتقدان را بر سر ذوق آورده است. باور هر دو گروه منتقدان و تماشاگران تلویزیونی و سینمایی این است که ویز و بنیوف یکی از بهترین مجموعههای علمی - تخیلی تاریخ سینما را خلق خواهند کرد. نزدیکان این دو هنرمند میگویند سهگانهای که آنها نوشته و تولید میکنند، کاملا حال و هوایی متفاوت از آن چیزی خواهد داشت که تا به حال ساخته شده است. این در حالی است که مدتی قبل اعلام شد رایان جانسن هم در تدارک ساخت سه گانه تازهای از مجموعه فیلم جنگ ستارگان است. کاتلین کندی مدیر لوکاس فیلم ـ که از معدود تهیهکنندگان زن موفق هالیوود به حساب میآید ـ درباره دعوت از بنیوف و ویز برای تولید سهگانه جدید جنگ ستارگان چنین میگوید: «باور ما در لوکاس فیلم این است که این دو در حال حاضر از بهترین داستانسرایان صنعت سینما و تلویزیون هستند. در داستانهای آنها، با کاراکترهای پیچیده و چندوجهی، متنهای عمیق و پر احساس و یک متولوژی غنی روبهرو میشویم. همه اینها امکان و فرصت آن را فراهم میکند تا بتوانیم جنگ ستارگان را به سمتی ببریم که هیجان انگیزتر و فوقالعادهتر شود.»

در بیانیه مشترک بنیوف و ویز هم آمده است:« در تابستان سال 1977 ما این فرصت را پیدا کردیم که راهی کهکشانی بسیار بسیار دوردست شویم. از همان زمان رویای بزرگ ما این بوده است که بتوانیم بخشی از پروژه جنگ ستارگان باشیم. نمیتوانیم هیجان خودمان را از این موضوع پنهان کنیم. بی صبرانه منتظر آن هستیم که فصل پایانی بازی تاج و تخت را بسازیم و وارد دنیای فانتزی و ماجراجویانه فضایی جنگ ستارگان شویم.» با وجود بازتاب گسترده خبر تولید تریلوژی تازه جنگ ستارگان توسط بنیوف و ویز، هنوز زمانی برای شروع کار فیلمبرداری آن تعیین نشده است. این در حالی است که فصل هشتم و پایانی بازی تاج و تخت، برای پخش در سال آینده میلادی آماده میشود. به همین دلیل، بعید به نظر میرسد کار تولید سری جدید جنگ ستارگان تا زودتر از پائیز 2019 آغاز شود. بنیوف و ویز قول داده اند بازیگران مشهور بازی تاج و تخت، در نقشهای متفاوت و مختلف جنگ ستارگان آنها بازی و حضور خواهند داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها