قاتل های سریالی زیادی در تاریخ بشریت وجود داشته اند که از گوشت قربانیان خود تغذیه می کردند.
کد خبر: ۱۱۲۵۷۵۲
قاتلانی که آدمخوار بودند / پیرزن درنده کیست؟ +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، قاتل های سریالی زیادی تا به امروز به قتل های خود اعتراف کرده اند که برخی به طرز وحشتناکی رخ داده است.

در این میان قاتلان سریالی وجود داشته اند که از گوشت قربانیان خود تغذیه می کردند. در ادامه با برخی از این قاتل ها آشنا خواهید شد.

آندری چیکاتیلو

قصاب روستوف لقبی است که به آندری چیکاتیلو نسبت داده شده است. چیکاتیلو یکی از ترسناکترین قاتلین سریالی در اتحاد جماهیر شوروی بود که قتل های فجیع او با کشتن یک دختر ۹ ساله به نام لینا زاکوتنوا در سال ۱۹۷۸ آغاز شده و به مدت یک دهه ادامه داشت.

قصاب روستوف قربانیشانش را در ایستگاههای قطار پیدا کرده و بعد از فریب دادن آنها را به درون جنگل برده و به قتل می رساند و از گوشت قربانیان خود تغذیه می کرد.

تامارا سامسونووا

لقب «پیرزن درنده» از آن تامارا سامسونووا یکی از قاتلین سریالی خونخواری شده است. سامسونووا یک پیرزن روسی بود که در هیچکس باور نمی کرد او قاتل بی رحم باشد.

پیرزن درنده در سن 68 سالگی و در سال 2015 به جرم قتل دوست 79 ساله خود دستگیر شد. دوربین مدار بسته تصاویری از پیرزن درنده را نشان می دهد که قربانی خود را قطعه قطعه کرده است.

با بررسی های بیشتری که پلیس انجام داده بود مشخص شد تامارا دست کم 11 نفر را به قتل رسانده است. او نیز قربانیان خود را بعد از به قتل رساندن، قطعه قطعه کرده و از گوشت آنها تغذیه می کرد.

آرتور شوکراس

آرتور شوکراس یکی از ترسناکترین قاتلین سریالی تاریخ است که در ویدیویی ترسناک داستان تمام قتل هایش را با جزییات تعریف می کند.

آرتور شوکراس با لقب «قاتل رودخانه جِنِسی» یک قاتل سریالی مخوف بود که بین سال های ۱۹۷۲ تا ۱۹۸۹ جان بیش از ۱۴ نفر را گرفت.

او بدون استثنا و بدون هیچ احساسی جسد قربانیان خود را قطعه قطعه کرده و آن ها را می خورد. او ادعا می کرد که بار اولین در دوران جنگ ویتنام به آدمخواری روی آورده و از آن به بعد دیگر نتوانسته در برابر اشتیاق خود برای خوردن گوشت انسان مقاومت کند.

خواکیم کرول

بین سال های 1955 تا 1976 یکی از قاتلین سریالی، وحشتی عمیق را در این کشور به راه انداخت و بیش از 14 نفر را به کام مرگ کشاند.

او به خاطر جنایات وحشتناکش در طی ۲۰ سال به «شکارچی رور» «آدمخوار دویسبورگ» و «آدمخوار رور» مشهور شد.

«آدمخوار رور» برخلاف دیگر قاتلین سریالی آدمخوار، تک تک قربانیان خود را می خورد و بدنشان را تکه تکه می کرد. وی پس از قتل، قربانیان خود را لخت کرده و پس از تجاوز بخش های از گوشت آن ها را بریده و برای خوردن نگه داری می کرد. او در اعترافاتش دلیل از نگه داری گوشت انسان ها را عدم توانایی در خرید گوشت عنوان می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها