بر اساس سازمان تنظیم مقررات

«نوکیا» و «هواوی» از شنبه رجیستر می شوند

با اجرای طرح ریجستری گوشی تلفن همراه و پس از وارد شدن و ثبت گوشی‌هایی با برندهای اپل، بلک‌بری، موتورولا و گوگل پیکسل به سامانه رجیستری، با اعلام سازمان تنظیم مقررات رادیویی از امروز ( شنبه 28 بهمن ) گوشی های تلفن همراه با برند ال جی نیز وارد طرح رجیستری شدند.
کد خبر: ۱۱۲۳۰۳۰
ورود برند ال‌جی به سامانه رجیستری از امروز

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد جام‌جم آنلاین، پس از گذشت چند ماه از آغاز طرح ریجستری و با اعلام گوشی‌ با برندهای اپل، بلک‌بری، موتورولا و گوگل پیکسل در این طرح، از امروز گوشی‌های تلفن همراه با برند ال جی در سامانه رجیستری ثبت می شوند.

بنا بر اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی سایر مدل ها نیز در هفته‌های آینده پس از اعلام رسمی تحت پوشش طرح قرار خواهند گرفت.

متقاضیان خرید گوشی های تلفن همراه با برند ال جی نیز باید مانند سایر برندهای اعلام شده در این طرح، در زمان خرید از ثبت کالای انتخابی خود در سامانه رجیستری مطمئن شوند.

خریداران گوشی تلفن همراه باید به این نکته نیز توجه داشته باشند که با انتخاب گوشی های دو سیم کارت، در هر دو قسمت سیم کارت را وارد کنند تا فرآیند رجیستر برای هر دو شناسه IMEI صورت گیرد در غیر اینصورت با وارد کردن سیم‌کارت دوم پس از گذشت مدت اعلام شده برای رجیستر، گوشی تنها به مدت 30 روز قابل استفاده است.

گوشی‌ها و تجهیزاتی که پیش از این در شبکه فعال بوده‌اند مشمول این طرح نمی‌شوند و طرح احراز اصالت تجهیزات دارای سیم‌کارت صرفاً برای نشان گوشی‌ها و تجهیزات دارای سیم‌کارتی است که پس از اعلام طرح از سوی کاربران خریداری می‌شوند.

طبق اطلاع‌رسانی‌های به عمل آمده گوشی تلفن مسافران و یا گردشگران نیز با ورود به کشور تنها به مدت 30 روز فعال خواهند بود.

فرایند دیگری که خریداران باید انجام دهند فعال‌سازی گوشی است که برای انجام آن باید در سامانه *۷۷۷۷# گزینه دوم با عنوان «فعال‌سازی» را انتخاب کرده و به ترتیب شناسه IMEI گوشی و شماره سیم‌کارتی که از آن بر روی این گوشی استفاده خواهد شد و کد فعال‌سازی را وارد کنند.

پس از آن کاربر پیغامی را با این مضمون که در حال فعال‌سازی چه نوع گوشی با چه مشخصاتی است دریافت می‌کند که درصورت تایید کاربر گوشی در شبکه برای وی فعال می‌شود.

نسترن نعمتی/جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها