بیش از 300 نفر از عوامل فنی، چندین دوربین ثابت و سیار و واحدهای ارتباط زمینی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در تهران مستقر می‌شوند تا لحظه به لحظه این جشن بزرگ را منعکس کنند.
کد خبر: ۱۱۲۰۹۳۴

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مرکز تولید و فنی سیما تدارکات فنی خود را برای پوشش راهپیمایی بزرگ 22 بهمن در تهران اعلام کرد. این مرکز با اعزام هفت دستگاه واحد سیار و دستگاه S N G و بهرهمندی از دوربینهای پرنده، کرین و پسیار و همکاری بیش از 300 نفر از نیروهای خود از برج آزادی تا میدان انقلاب و چهارراه ولیعصر از ابتدای مراسم با مردم همیشه در صحنه همراهی خواهد کرد.

دوربینهای شبکه یک با حضور در جایگاه اصلی سخنرانی رئیسجمهور در میدان آزادی، این لحظات را به ثبت میرسانند.

جایگاه شبکه دو با هدف به تصویر کشیدن حضور پرشور مردم، امسال نیز در تقاطع خیابان آزادی و پل یادگار امام(ره) برپاست تا با حضور هنرمندان مردمی و مجریان مخالف به پوشش تصویری این مراسم بپردازد. بر اساس بیش بینی صورت گرفته در این روز مژده لواسانی، مسعود روشنپژوه، ملیکا زارعی (خاله شادونه)، سید مجتبی ظریفیان (عمو مهربان) و آزیتا رضایی (خاله رویا) در کنار چهرههای مختلف هنری و خوانندگان به اجرای برنامه و سرودهای انقلابی خواهند پرداخت تا همراه با مردم تجدید پیمان با آرمانهای انقلاب را جشن بگیرند.

ویژهبرنامه 22 بهمن از استودیو پخش شبکه دو با اجرای محمدجعفر خسروی و رویا سادات حسینی روانه آنتن خواهد شد.

گفتوگو با شهروندان در مسیر راهپیمایی، اجرای موسیقیهای انقلابی، حضور مجریان و برنامه سازان شبکه و همچنین توصیف شور حضور مردم در مسیر راهپیمایی بخشهایی از این ویژهبرنامه است.

این ویژه برنامه از ساعت 9 تا پایان مراسم راهپیمایی، شکوه حضور مردم در حماسه 22 بهمن را به صورت زنده پوشش تصویری میدهد.

پایگاه استقرار شبکه سه سیما در خیابان آزادی و دانشگاه شریف دایر میشود. مجریان این شبکه در طول برگزاری راهپیمایی میزبان مردم، هنرمندان و ورزشکاران خواهند بود.

شبکه پنج سیما با استقرار پایگاهی در خیابان آزادی و تقاطع یادگار امام با دعوت از چهرههای فرهنگی، هنری و... حضور ملت ایران را در قاب تصویر نمایش میدهد. در ایستگاه ویژه شبکه پنج سیما جمعی از مجریان شبکه حضور دارند.

جایگاه شبکه قرآن و معارف سیما نیز در خیابان آزادی و تقاطع نواب دایر میشود و به صورت زنده لحظه به لحظه این حضور باشکوه را برای مخاطبان گزارش میکند.

همچنین شبکههای مختلف رادیویی در روز 22 بهمن با برنامههای متنوع، حماسه حضور پرشور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم این روز را منعکس میکنند. برنامه شکوه پا برجا ویژه این روز از ساعت 6 صبح تا 12 از رادیو انقلاب پخش میشود. برنامه روز خوب پیروزی ساعت 9 روانه رادیو ایران میشود. رادیو جوان برنامه در مسیر آزادی را پخش میکند. برنامه خیابان مردم هم از رادیو تهران روی آنتن میرود. رادیو فرهنگ برنامه سپیده رهایی را برای پخش در نظر گرفته است. ایستگاه انقلاب از رادیو اقتصاد، مسیر همدلی از رادیو سلامت، قرآن عطر انقلاب از رادیو قرآن، هنگامه سربلندی از رادیو گفتوگو، نسل همیشه از رادیو معارف و روز اتحاد از رادیو ورزش پخش میشوند. همچنین شبکههای رادیویی ایران، جوان، تهران، قرآن و سلامت اقدام به برپایی استودیو پخش برنامه زنده در مسیر راهپیمایی خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها