سپیدرودی‌ها و واکنش‌های نرم به رفتار علی کریمی

به امید هوای تازه‌تر!

تیم فوتبال سپیدرود رشت شکست سنگینی را مقابل استقلال متحمل شد؛ شکستی که خیلی‌ها آن را به حاشیه‌های اخیری که علی کریمی به راه انداخته است ربط می‌دهند.
کد خبر: ۱۱۲۰۹۰۲

به عقیده منتقدان، علی کریمی از روزی که سرمربی سپیدرود شد، شاید برای تمام مسائل و حواشی ممکن وقت گذاشت جز نجات تیمش از خطر سقوط. انتقاد از عملکرد دولت گرفته تا گلایه از گرانی و سپس آغاز جنگی فرسایشی با مهدی تاج و اعضای فدراسیون فوتبال که حتی در بعضی موارد کار به تهمتهایی کشید و در ادامه هم برنامه 90 و عادل فردوسیپور. کریمی شاید خیلی از حرفهایش درست باشد اما چیزی که حائز اهمیت است این است که آیا صحبتهایی که او طی این روزها مطرح کرده در راستای منافع باشگاه سپیدرود رشت و هواداران این تیم است؟

در حال حاضر علی کریمی صرفا یک اسطوره محبوب با یک کانال تلگرامی نیست، بلکه او دارای شخصیتی حقوقی به عنوان سرمربی یک تیم فوتبال است. کریمی طبق قرارداد و تعهدی که به شمالیها داده، هدایت این تیم را برعهده گرفته و وظیفه دارد تمام تمرکز و تلاش خود را برای کسب نتیجه ممکن به کار ببندد و دستمزدی هم که دریافت میکند برای انجام چنین کاری است نه امری دیگر. اما آیا واقعا کریمی چنین میکند؟

کریمی روز پنجشنبه هرچقدر در تهران و در مقابل استقلال درون زمین حرفی برای گفتن نداشت، بعد از بازی اما حرفهای زیادی داشت و مجددا همان سخنان سابق خود را تکرار کرد تا باز هم این تیم مردمی سپیدرود باشد که این وسط ضرر میکند. سپیدرود در حال حاضر با 20 امتیاز در رده چهاردهم ایستاده و فقط یک امتیاز تا منطقه خطر فاصله دارد و با توجه به بازیهای سخت پیش رو مقابل تیمهایی نظیر سایپا، پارس جنوبی، تراکتورسازی، ذوبآهن و پرسپولیس ماموریتی غیرممکن برای بقا در لیگ برتر دارد. ماموریتی که با عملکرد غیرحرفهای کریمی و بیتوجهیاش به وضعیت تیم خود، غیرممکنتر هم میشود.

شاید خیلی از هواداران سپیدرود انتظار داشته باشند که کریمی در شرایط فعلی فقط باید روی تیم خود تمرکز کند تا حداقل امتیازات باقیمانده را از دست ندهد. او که ثابت کرده هرچقدر هم که مربی خوبی نباشد، ادمین خوبی برای کانال تلگرامیاش است، با پایان پروژهاش در سپیدرود میتواند هدایت هیچ تیمی را نپذیرد و تمام وقت خود را به افشاگری و رسوا کردن فدراسیون فوتبال و مدیرانش و برنامه نود و مجریاش اختصاص دهد اما تا قبل از آن باید ضمن شناخت جایگاه خود، تمام تلاشش را برای وفای به تعهدات و قرارداد حرفهایاش به کار ببندد و از حاشیههایی که فقط باعث قربانی شدن تیم مردمی سپیدرود میشود دوری کند.

این در حالی است که پس از شکست مقابل استقلال سایت رسمی باشگاه سپیدرود، زمانی که نتیجه را روی خروجی خودش گذاشت تیتر زده بود: «به امید یک هوای تازهتر!» آنها همچنین نوشته بودند: «تا تلگرام هست،کنفرانس مطبوعاتی چرا؟»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها