سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران خبر داد:

سقوط پژو از ارتفاع ۵ متری در بزرگراه شهید بابایی

سقوط پژو پارس از پل، 2 مصدوم بر جا گذاشت + عکس

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از تصادف ۳ خودرو در در مسیر شرق به غرب اتوبان تهران-کرج خبر داد و گفت: در این حادثه ۲ نفر مصدوم شدند.
کد خبر: ۱۱۲۰۸۵۲
سقوط پژو پارس از پل، 2 مصدوم بر جا گذاشت + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، سید جلال ملکی ظهر جمعه از تصادف ۲ خودرو در مسیر شرق به غرب اتوبان تهران-کرج خبر داد و گفت: این حادثه ساعت ۱۳:۳۹ به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و آتش نشانان در مدت زمان ۳ دقیقه به محل حادثه رسیدند.

وی گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس هنگام حرکت در این مسیر به دلایل نامشخص از مسیر منحرف شده و پس از برخورد با گاردریل های حاشیه بزرگراه و پل که بر روی آن در حال تردد بود و شکستن این گاردریل ها به سطح خیابان پایینی که خیابان «اردستانی» در ارتفاع ۵ -۶ متر پایین تر بود سقوط کرد و با یک دستگاه خودرو «جک» که در حال تردد در خیابان پایینی بود برخورد کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران افزود: خودرو «جک» نیز در اثر این برخورد منحرف شده و با یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ برخورد کرده بود و در واقع ۳ دستگاه خودرو درگیر این حادثه شده بودند.

ملکی ادامه داد: داخل خودرو پژو پارس یک پدر و پسر ۱۰ ساله حضور داشتند، که پسر ۱۰ ساله به شدت آسیب دیده و پدر نیز مصدوم شده بود، که هر ۲ نفر تحویل عوامل اورژانس شدند.

وی گفت: با حضور عوامل راهور خودروها به محل مناسبی انتقال داده شد و محل برای بررسی علت حادثه تحویل پلیس راهور شده و در ساعت ۱۴:۴۸ عملیات به پایان رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها