خیز رسانه ملی برای انعکاس دستاوردهای 40 ساله انقلاب

نشست ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در رسانه ملی و تدوین پیش‌نویس راهبردها و مأموریت‌های ستاد، با هدف هماهنگی‌‌های مربوط به منظور برنامه‌ریزی و جریان‌سازی فراگیر و موثر در بخش‌های مختلف صدا و سیما برای نکوداشت ولادت انقلاب اسلامی، با حضور معاون امور استان‌ها و رئیس ستاد نکوداشت و نمایندگان بخش‌های مختلف سازمان صدا و سیما برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۱۴۲۴۹

به گزارش روابط عمومی معاونت امور استانها، دکتر علی دارابی با اشاره به ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهلمین سالروز پیروزی گفت: انقلاب اسلامی بسیار مظلوم است و بسیاری اوقات، این مسأله در لابه لای درگیریهای جناحی گم میشود.

رئیس ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در رسانه ملی افزود: با افتخار به گذشته و امید به آینده، از دهه فجر96 برنامههای این ستاد آغاز و در طول یک سال آینده و بتدریج، برنامههای مختلفی در حوزههای مختلف رسانه ملی اجرایی میشوند.

دارابی با اشاره به آغاز فعالیتهای ستاد نکوداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از سال گذشته در مجموعه معاونت امور استانها و مراکز صدا و سیما عنوان کرد: ستادهای استانی در همه مراکز استانی تشکیل شدهاند و چندجلسه هم با حضور نمایندگان ولی فقیه و استانداران برگزار شده است.

رئیس ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در رسانه ملی افزود: برنامههایی با عنوان کارنامه انقلاب در مراکز استانی صدا و سیما در حال تولید است که در راستای برنامههای ستاد نکوداشت خواهد بود.

دارابی با بیان این که مسئولیت سنگینی به عهده سازمان صدا و سیما در زمینه گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گذاشته شده است، گفت: بخشی از کارها توسط رسانه ملی انجام میشود و در برخی برنامهها نیز مسئولان کشوری و استانی حضور مییابند و به بیان عملکرد خود میپردازند.

وی عنوان کرد: لازم است نوآوری و پویایی در ویژه برنامههای امسال با هدف معرفی پیشرفتهای صورت گرفته در تمامی نقاط کشور و مقایسه تطبیقی انقلاب اسلامی با انقلابهای دیگر کشورها در برنامههای دهه فجر در دستور کار قرار گیرد. معاون امور استانهای صدا و سیما با تأکید بر تبیین منظومه فکری امام خمینی(ره) که حق حیات بر گردن همه ایرانیان دارند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب نیز خطاب به دشمنان فرمودهاند سال 57 شما را از ایران بیرون کردیم و سال 96 از منطقه بیرون انداختیم. این دستاورد بزرگی است که باید به تبیین آن در شرایطی پرداخت که دشمن با استفاده از فضای مجازی، سعی در دیگرگونه جلوهدادن ماجرا دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها