قائم مقام وزیر بهداشت گفت: هر گونه دریافت و پرداخت خارج از صندوق در بیمارستان‌ها ممنوع است.
کد خبر: ۱۱۱۰۳۷۶
پرداخت صورت‌حساب خارج از صندوق در بیمارستان‌ها ممنوع شد

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، دکتر ایرج حریرچی در بازدید سرزده از بیمارستان‌های شهرستان بروجرد، اظهار کرد: بیمارستان شهید چمران بروجرد بیش از ۵۰ سال قدمت دارد که وضعیت ساختمانی و فضای فیزیکی آن، چندان مناسب نیست.

وی ضمن تقدیر از خیرین سلامت به دلیل مشارکت در توسعه حوزه سلامت شهرستان بروجرد، افزود: خیرین، بخش ‌ های قلب، اورژانس و درمانگاه جدید بیمارستان امام خمینی(ره) را ساخته‌اند که باید از آنها تشکر کنیم.

حریرچی یادآور شد: دولت نیز در ساخت بیمارستان ۲۳۰ تختخوابی بروجرد، اقدامات مناسبی انجام داده و حدود ۵۰ تخت آن در دو بخش آماده شده و به مردم خدمات ارائه می‌دهد. همچنین سی ‌ تی ‌ اسکن این بیمارستان در حال نصب و راه‌ اندازی است و آگهی استخدام منتشر و حدود ۳۰۰ پرسنل برای این بیمارستان جذب می ‌شوند.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه تعداد پزشکان، متخصصان و نیروهای بهداشتی و درمانی بومی بروجرد در سایر نقاط کشور زیاد است، اضافه کرد: باید برنامه ‌ ریزی ‌ های لازم را به گونه‌ ای انجام دهیم که بیماری مردم بروجرد در شهرستان خودشان درمان شود و ارجاع بیماران به مرکز استان و سایر استان‌های کشور به حداقل ممکن رسد.

وی یکی از مشکلات بخش‌های اورژانس بیمارستان‌های بروجرد را کمبود پزشک عمومی دانست و خاطر نشان کرد: در این زمینه باید تمهیدات لازم در ستاد وزارت بهداشت اندیشیده شود تا علی ‌ رغم کمبود پزشک عمومی در سراسر کشور، این مشکل شهرستان بروجرد برطرف شود.

حریرچی در پایان با تاکید بر لزوم اجرای قانون در واحدهای بهداشتی و درمانی، یادآور شد: از نظر وزارت بهداشت، هرگونه دریافت و پرداخت خارج از صندوق بیمارستان‌ها، ممنوع و تخلف است و این تخلف برای بیمارستان‌های خصوصی، دولتی، تامین اجتماعی و نیروهای مسلح تفاوتی ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها