همراه مکانیک بهترین گزینه برای خرید خودرو دست دوم

برخلاف تصور بسیاری از مردم که خرید خودرو دست دوم را کاری بی فایده و از سر ناچاری و بی پولی می دانند، کارشناسان عقیده دارند که در بسیاری از مواقع خرید خودرو کارکرده علاوه بر صرفه جویی اقتصادی، مزایای دیگری نیز در مقایسه با خرید خودرو صفر کیلومتر به همراه دارد.
کد خبر: ۱۱۱۰۲۰۴
همراه مکانیک بهترین گزینه برای خرید خودرو دست دوم

برخلاف تصور بسیاری از مردم که خرید خودرو دست دوم را کاری بی فایده و از سر ناچاری و بی پولی می دانند، کارشناسان عقیده دارند که در بسیاری از مواقع خرید خودرو کارکرده علاوه بر صرفه جویی اقتصادی، مزایای دیگری نیز در مقایسه با خرید خودرو صفر کیلومتر به همراه دارد. در ادامه ضمن بررسی این مزایا به معرفی سایتی خواهیم پرداخت که برای اولین بار اقدام به فروش خودروهای کارشناسی شده در ایران نموده است.

خرید خودرو دست دوم چه مزایایی دارد؟

تقریبا بر کسی پوشیده نیست که در بازار خودرو ایران بسیاری از تولیدات داخلی با قیمتی بیش از ارزش واقعی آنها به فروش می رسند. محصولات خارجی نیز به دلیل تعرفه های سرسام آور واردات خودرو قیمتی بیش از دو برابر بازار جهانی پیدا می کنند. با این وصف به نظر می رسد که با خرید خودرو دست دوم می توان تا حدی می توان مانع از دست رفتن سرمایه خود شوید. افزون بر این قیمت خودرو دست دوم تا حدی به توافق میان خریدار و فروشنده بستگی دارد و در نتیجه شما می توانید با قدری چانه زنی تخفیف مناسبی بگیرید.

همچنین در بازار خودروهای کارکرده گزینه های بیشتری پیش روی خریدار قرار می گیرد و شما می توانید به راحتی مدل های قدیمی تر از خودروهای گران قیمت مورد علاقه خود را با قیمتی پایین تر خریداری نمایید. افزون بر موارد فوق، خودروهای دست دوم عمدتا با لوازم جانبی نظیر سیستم صوتی، روکش صندلی و کفی اتاقک و صندوق عقب به فروش می رسند که چندان در قیمت نهایی تاثیری ندارند؛ با این وصف شما با خرید خودرو دست دوم تمام این آپشن ها را تقریبا به شکل رایگان به دست می آورید.

مزایای خرید خودرو کارکرده از نمایشگاه خودرو همراه مکانیک

با وجود تمام مزایایی که خرید خودرو کارکردهبه همراه دارد، بازار فیزیکی خودرو کارکرده برای اغلب خریداران به دلیل نداشتن تجربه و اطلاعات کافی به محلی برای آزمون و خطا تبدیل شده است که گاهی موجب زیان مالی یا خرید خودروهای بی کیفیت می شود. این موضوع سبب می شود تا بسیاری از مشتریان به خرید خودرواز نمایندگی ها تمایل بیشتری داشته باشند. اما در این میان، نمایشگاه خودرو همراه مکانیک فضای مناسبی برای خرید خودرو کارکرده و مقایسه محصولات و قیمت های آنها با یکدیگر است.

محصولات موجود در نمایشگاه خودرو همراه مکانیک کاملا به لحاظ فنی و ظاهری کارشناسی می شوند. این کارشناسی شامل بررسی دقیق 209 مورد از بدنه، آپشن ها و مشخصات فنی است که در قالب یک گزارش به طرفین معامله ارائه می شود. افزون بر این، با خرید خودرو از سایت همراه مکانیکاز مزایای دیگری نظیر اشتراک یکساله خدمات امداد جاده ای و شهری، امکان خرید لیزینگی خودرو و مشاوره کامل حقوقی و عقد قولنامه نیز بهره مند می شوید. همچنین این خودروها از گارانتی فنی و بدنه برخوردارند که به موجب آن شرکت همراه مکانیک تا هفت روز پس از تحویل خودرو به مشتری در صورت عدم مطابقت خودروی تحویلی با گزارش کارشناسی موظف به پرداخت خسارت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها