هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال با پیروزی تیم‌های ذوب‌آهن و گسترش فولاد مقابل حریفان‌شان پیگیری شد.
کد خبر: ۱۱۱۰۰۳۴
قلعه نویی پیروز جدال سنتی برابر آقا معلم /  جادوگر با شکست آغاز کرد / پیروزی شاگردان دایی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز (جمعه) با انجام دو دیدار از ساعت 15 پیگیری شد که نتایج این مسابقات به شرح زیر است:

گل‌ها: مرتضی تبریزی در دقیقه 12 و میلاد فخرالدینی در دقیقه 63 برای ذوب‌آهن و محمدصادق بارانی در دقیقه 55 برای پیکان

شاگردان قلعه‌نویی با این پیروزی 26 امتیازی شده و به رده ششم جدول رده‌بندی صعود کردند. تیم پیکان تهران نیز همچنان 27 امتیازی باقی ماند و برای هفتمین هفته پیاپی از رسیدن به پیروزی باز ماند.

سپیدرود رشت یک - گسترش فولاد تبریز 2

گل‌ها: محمد غلامی در دقیقه 45 برای سپیدرود و رضا خالقی‌‌فر در دقیقه 12 و عزیز معبودی در درقیقه 36 برای گسترش فولاد

علی کریمی که در این دیدار اولین تجربه سرمربیگری خود را در تیم سپیدرود تجربه می‌کرد، با شکست کار خود را آغاز کرد و تیمش همچنان با 15 امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند. تیم گسترش فولاد نیز با کسب سه امتیاز این دیدار 26 امتیازی شد و به طور موقت به رده هفتم جدول صعود کرد.

پیروزی سایپا مقابل استقلال خوزستان

در چارچوب دیدار‌های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال دو تیم سایپا – استقلال خوزستان ساعت 16:30 در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم رفتند. این دیدار در پایان با نتیجه 3 بر 2 به سود شاگردان علی دایی به پایان رسید.
دیدار دو تیم سایپا و استقلال خوزستان در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه 3 بر 2 به سود شاگردان دایی به پایان رسید.
گل: آرمان رمضانی(دقیقه 45) سایپا، جونیور مارینی(دقیقه 55)استقلال خوزستان، مهدی ترابی(دقیقه 68)، محمدعباس زاده(دقیقه 71)سایپا و فرید بهزادی کریمی(دقیقه 88) استقلال خوزستان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها