در مراسم معارفه شهردار عنوان شد:

گزارش 100 روزه ریاست شورای اسلامی شهر شریف آباد

مرتضی پازوکی رئیس شورای اسلامی شهر در مراسم معارفه شهردار شریف آباد، گزارشی از عملکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری ارائه کرد و اظهار داشت: در این مدت ساختمان بسیج در شهر شریف آباد که در حدود 450 متر در سه طبقه و سوله صالحین با 600 میلیون تومان هزینه که از محل جابه‌جایی زمین تامین اعتبار شد، به اتمام رسید. حدود 70 درصد کار از سوی شورای گذشته پیش رفته بود که با سرپرستی مهران نجاتی در شهرداری بقیه کار به اتمام رسید و به دوستان در سپاه تحویل داده شد.
کد خبر: ۱۱۰۹۹۳۰

وی عنوان کرد: ساختمان فرهنگسرای شهرداری که 60 درصد آن در دوره شورا و شهرداری سابق انجام شده بود به اتمام رسیده و آماده افتتاح است. این ساختمان در حدود 870 میلیون تومان هزینه داشته، اما به دلیل اینکه ردیف بودجه برای این طرح تعریف نشده بود با پیگیریهای صورت گرفته از بودجههای دیگر کسر و مصوبه به سرپرست جدید داده شد و هم اکنون تکمیل است. البته این ساختمان در حال حاضر آماده بهره برداری بوده اما بنا بر پیشنهاد جناب فرماندار، در دهه فجر افتتاح خوهد شد. ساختمان فرهنگسرا دارای 640 متر بنا در 4 طبقه است که یک طبقه آن مهمانسرای شهرداری است.

رئیس شورای اسلامی شهر شریف آباد، تصریح کرد: طرح CNG شهر که 90 درصد پیش رفته بود و زمین آن از سوی شهرداری تامین شده و با جذب 3.5 میلیارد تومان اعتبار از شرکت هواپیمایی کشور احداث گردید و در حال حاضر به بهره برداری رسیده است. از طریق برگزاری مزایده از سوی شهرداری و شورای شهر، با 35 میلیون تومان در ماه و به بالاترین نرخ، واگذاری انجام گرفت و هم اکنون سوختگیری در آن انجام میشود.

پازوکی ادامه داد: در حال حاضر پمپ سوختگیری از درآمدهای پایدار شهرداری است که سالانه حدود 500 میلیون تومان به درآمدهای پایدار شهرداری میافزاید.

رئیس شورای اسلامی همچنین با اشاره به مشکلات شهرداری در نبود دستگاهها و ماشین آلات مکانیزه اظهار کرد: یک جرثقیل چند کاره به قیمت 850 میلیون تومان به امکانات شهرداری اضافه شد که 660 میلیون از اعتبارات مورد نیاز با پیگیریهای صورت گرفته از سوی سازمان همیاری تامین و 200 میلیون تومان باقی مانده از سوی شهرداری پرداخته و به امکانات شهری اضافه شد. در خصوص پلیس ساختمانی و شهرداری ماشین آلات در این مدت سه ماه خریداری شد.

وی ادامه داد: 3 میلیارد و 600 میلیون تومان بابت بدهی شهرداری به پیمانکاران پرداخت گردید. در مجموع 6 میلیارد تومان طی 3 ماه و ده روز درآمد برای شهرداری بوده تمام کمیسیونها اعم از کمیسیون حریم که ممیزی آن در زمان شهرداری سابق منعقد شد، فعال بودند، بهره برداری کرده و درآمد آن را جذب کردیم.

رئیس شورای اسلامی شریف آباد در آخر با قدردانی از مسئولان دلسوز و خدمتگزاران زحمتکش منطقه شهرستان پاکدشت گفت: در خصوص انتخاب شهردار، 22 جلسه برگزار و 75 مصوبه صورت گرفت که از میان 15 نفر شهردار تایید شده، جناب آقای طاهری نسب با توجه به سوابق و تجربیات گذشته اعم از دکترای مدیریت برنامه ریزی شهری، کارشناس ارشد مهندسی منابع طبیعی، مهندسی عمران، 22 سال سابقه خدمت در وزارت کشور و عهده داری شهرداری مناطق پردیس، فیروزکوه، دماوند، بومهن، کلاردشت، آبعلی و چالوس، انتخاب شدند و برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.

طاهری نسب شهردار شریف آباد نیز در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از اعتماد اعضای شورای شهر گفت: هدف ما ارائه خدمات عدالت محور وتعامل 100درصدی با اعضای شورای اسلامی شهر است و در آینده جلسات توجیهی به جهت تبیین اهداف و رویکردها برگزار خواهد شد تا هماهنگیهای لازم انجام شود.

وی افزود: مُصرانه جلوی سوء استفادهها را خواهم گرفت و از روابط در جهت خدمت رسانی به شهر شریف آباد استفاده میکنم.

شهردار شریف آباد همچنین با اشاره به معوقات کارکنان شهرداری در سه ماهه اخیر گفت: در جریان دیرکرد دستمزد کارکنان هستم و امیدوارم بتوانم در پیشبرد اهداف با بودجه تعیین شده، با همکاری دوستان و همکاران به نقطه ای که اعتلای شهر و خدمت رسانی هرچه بهتر است برسیم.

در پایان مراسم حکم مهندس طاهری نسب شهردار شریف آباد توسط مدیر کل امور شهری استانداری تهران و مسولان شهرستان به وی ابلاغ شد واز خدمات مهندس میرزایی شهردار سابق ومهندس مهران نجاتی سرپرست شهرداری تجلیل بعمل آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها