یک مرحله به پایان بازی‌های لیگ برتر بسکتبال دختران باقی‌مانده است و هفت تیم برای این مرحله آماده می‌شوند. این بازی‌ها با پیشتازی تیم‌های نفت آبادان و گاز و بهمن تهران ادامه دارد و در هفته پایانی دور مقدماتی رویارویی این تیم‌ها رده‌بندی را مشخص می‌کند.
کد خبر: ۱۱۰۸۹۵۴

سعیده علی، ملی‌پوش تیم نفت درباره این بازی‌ها می‌گوید: لیگ برتر بسکتبال دختران با هشت تیم شروع شد، اما نیمه‌ راه یک تیم انصراف داد. سطح بازی‌ها بد نیست ولی به دلیل نداشتن اسپانسر کلا بسکتبال دختران دچار بحران است. اسپانسرها بعد از مدت کوتاهی که سرمایه‌گذاری کردند، به دلیل آن که سرمایه‌شان بازگشت ندارد کار تیمداری را رها می‌کنند و این موضوع تاکنون مشکلات زیادی برای تیم‌های بانوان به وجود آورده است.

بازیکن تیم بهمن در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست فدراسیون بسکتبال می‌گوید: رئیس فدراسیون باید سرمایه‌گذاری در بسکتبال بانوان را پیگیری کند و مشوق تیم‌های باشگاهی برای ادامه فعالیت در این ورزش باشد. ما با سطح رقابت‌های لیگ باشگاهی می‌توانیم تیم ملی قدرتمندی داشته باشیم؛ زیرا در سال 2018 بازی‌های جهانی فیلیپین و بازی‌های آسیایی جاکارتا ماموریت اصلی دختران بسکتبال به شمار می‌آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها